YoungForever_723*

Status: It's not hard to fall when you float like a cannonball - Little Mix <3 xx
Joined: July 19, 2011
Last Seen: 2 years
Birthday: November 27
user id: 196836
Location: Here
Gender: F
layout credit
It's hard to forget someone
who gave you so much to remember
I'm wonderstruck, blushin' all the way home<333333333333
Hello Beautiful :)
Name: Amber Leigh Bailey
Age: 18
Birthday: November 27
State: South Jersey

   Wanna know more? Hmu ;)

******************************************************************
young & dumb

xx
       

                          

Comments to YoungForever_723*

Sign in to leave a comment.

Hiya_Dollsx3 5 years ago
show buttons

OMFG HAVEN'T SPOKEN TO YOU IN AGES AMBER! I FORGOT MY PASS YET AGAIN/ACCOUNT AND ONLY RECENTLY REMEMBERED XD WHATS UP?
reply
Ineedmakyinme 5 years ago
show buttons

OMG I AM HOME! HURRY UP AND GET ONLINE! I GOT KIK!
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

what is it?
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

oops sorry
reply
Ineedmakyinme 5 years ago
show buttons

lol its okay. Kik is a social messaging app for Androids, Iphones and blackberries.
reply
YoungForever_723* 5 years ago
show buttons

^^ Lol what a lovely, educated response my dearest Nicole ;D
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

haha
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

I know I have one too I was asking what is your name but realized this was the wrong person
reply
Ineedmakyinme 5 years ago
show buttons

oh ahaha, no worries ;3
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

ok but you can kik me if you want lol
reply
Ineedmakyinme 5 years ago
show buttons

lol idrc
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

hey
reply
YoungForever_723* 5 years ago
show buttons

hi
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

whats up
reply
YoungForever_723* 5 years ago
show buttons

Nothing really, hbu?
reply
The_Dream* 5 years ago
show buttons

samee
reply
Ineedmakyinme 5 years ago
show buttons

OMG WHERE THE HELL HAVE YOU BEEN LATELY ! ):
reply
YoungForever_723* 5 years ago
show buttons

I'M SORRY I'VE HAD SO MUCH HOMEWORK THAT IT'S NOT EVEN FUNNY! SCHOOL HAS BEEN WEARING ME OUT :(
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

HAPPY BIRTHDAY YOU MOTHER TRUCKIN SL.UT!!!!!!!!!!!!
17 HOLY COW! MAKE THIS YEAR COUNT!
HAVE FUN TONIGHT! GET THAT BIRTHDAY D
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

HAHAHAHHA THANK YOU SO MUCH! I LOVE YOU! BEST BIRTHDAY WISH FROM SOMEONE EVER! LIKE YOU DESERVE AN AWARD, BABYDOLL! <3
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

OH MY GOD I'M GLAD YOU APPRECIATE IT IT! LOVE YOU TOO GIRLY, I HOPE IT WAS A GOOD DAY!
As for the award, i'd like to thank, amber, my mom, the academy.....
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

XD you are too funny!!!! and idk if you got my email yet, but i couldn't find you on facebook D': so if you wanna try to find me, search Amber Leigh Bailey and i'm like one of 3 so i shouldn't be that hard to find... i hope 0.e <33333 love you!
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

Just emailed you back today! I'll go on right now and search you!
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

Okay, So I am waiting for you to come online, I've decided to go take a quick shower!
If I don't reply, STAY ONLINE!
I'll try to be quick, but with an ingury, it may be a tad difficult, so, that being said,
I should be back within 10 minutes to probably wait fro you again.
Which would mean this comment is pointless.
But in the hopes that you do in fact log on while I am in the shower, you will know that I am occupato.
;D <33
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

SO I SEE YOU WERE LIKE ONLINE 35 MINUTES AGO AND I WAS ONLINE FOR OVER AN HOUR AND YOU DON'T EVEN COME ON TO CHAT TO SAY HI?!
WHAT IS THIS FUCKERY?
I GIVE UP ON LIFE!
FAREWELL MY LOVER!
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

NOOOO! I'M SORRY, I WAS ON FOR LIKE FIVE SECONDS AND YOU WEREN'T IN THE CHAT BOX SO I WAS LIKE EFF THIS, THERE'S NO POINT TO CHAT IF I CAN'T TALK TO MY POTATO!!! AND THEN I LOGGED OFF!! :( GOSH I MISS YOU, MAN, LIKE WE NEED TO SET TIMES TO BE ON CHAT
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

I`ve joined a school team so I`m tired out as fuuuuck by the time I get home. I log on around 8 - 9ish but then I see you aren`t on until like 10..
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

yeah i don't get home until like 9:30 and by the time i settle down to use the computer it's like 10 or 11 :/
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

OH MY F.CK I ACTUALLY HAVEN'T REPLIED TO YOU IN FOREVER. WHAT IS WRONG WITH ME?
SOON. SOON, I WILL.
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

IT'S OKAY! I STILL LOVE YOU, MY DEAREST! I'M LOOKING FORWARD TO HEARING BACK FROM YOU THOUGH! I MISS YOU!!!!!
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

THIS WEEKEND. FO SHOOOOO
reply
finding_nemo 6 years ago
show buttons

THIS WEEKEND. FO SHOOOOO
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

Hayhay potato wifey/sister/bestfrand/lover/twins/you get the point.
ANYWAYS! I was debating how long to stay online for but I took meds for my breathing issues, (Can you believe they cause drowsiness?) & I am starting to fall asleep so I was like "might as well leave her a message." So here it is! (:
(I guess I should of read the bottle BEFORE I took the meds, oops.)
Anyways, I love you & wish you sweet dreams & a goodnight & a good sleep
&&&&&
All that other good ;D
Nanight potato wifey (: <3
I LOVE YOU!
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Bish I literally missed you by like 10 mins -__- but whatevers! i hope you're feeling a little bit better and you'll be feeling even better when i talk to you tomorrow night when you're not all drugged up ;) i'll do my homework earlier tomorrow so I can come on and chit chat longer with you. i'll probably have an interesting story to tell you about tomorrow (i'm going to Ty's first home xc meet tomorrow and i'm going with his Mom by myself... #awk) so I LOVE YOU MY POTATO WIFEEY/SISTER/BESTFRIEND/LOVER/TWIN/PARTNER IN CRIME/ omg you are like my everything , man. NaNights, Sleep Tight, Don't let the dust bunnies bite!!!<3333
reply
jojo* 6 years ago
show buttons

you're welcome :) and awwe thank you! c:
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Anytime!! :) xx
reply
jojo* 6 years ago
show buttons

You're so pretty! c:
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Awwh, thank you so much, Love! So are you, like omg!!!!! :D
reply
savannah* 6 years ago
show buttons

you're gorgeous.
like completely and inexplicably gorgeous.
please please please, never forget that, okay?
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Awwwh, thank you so much! That is so sweet of you to say :)
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

Okay so, I've been waiting for you, except you don't come on so the car you get stuck with, is what you get stuck with because I want to write this and you are tooooo slow at coming online. Okay, so I think that we are gonna keep 1 car, an Audi R8 V10 because its like a 200,000 dollar car, and for something that I want to have happen in the first chapter. H0lla <3
reply
Ineedmakyinme 6 years ago
show buttons

KSO I FOUND SOME PHOTOS FOR YOU!
1. http://xn--e1ageby.auto707.com/img/auto707/fbi/kepka-fbi-girls7.jpg (You with the phone, me with the long hair)
2. http://31.media.tumblr.com/dfb16cb68c501d17810a237d437e273b/tumblr_mqk1coM3tP1sc6lrho1_r4_500.jpg (with one direction or just niall and harry covering our faces? ;o)
reply
Victoria13 6 years ago
show buttons

Thank you for the follow darling :) <3
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

No problem at all!!! :) <3
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

I love your quotes :]
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Awh, thanks so much. You're too sweet:) xx
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

No problem :]]
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

So what's up? :)
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Just on here sooo bored x] what about you?
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Same! Lol:)
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

I need a life haha xD I'm gonna get off for a while but if you have kik you can kik me if you want :] in my bio.
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

okay i'll kik you sometime! Sorry I didn't see that until now, lol! :) xx
reply
Hiya_Dollsx3 6 years ago
show buttons

Hey Amber, you've posted fanfics before, so anyways I was just wondering- you know when posting on here? How do you do it? Because Witty won't allow me to post it because it has over idk lots of words, and it said to try that or clear up the HTML thing?
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

I just split them up. Did part 1 and part 2. sorry i just got back from vacation today.
reply
Victorious13 6 years ago
show buttons

Ohh right! :) and it's okay! Welcome back:) x
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Thanks :)
reply
Victorious13 6 years ago
show buttons

You're welcome and thanks for telling me btw.... About the Part 1&Two thing on my other account :) x
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Np:) x
reply
Victorious13 6 years ago
show buttons

Haha :) x
reply
HighTaco 6 years ago
show buttons

Perf.
reply
YoungForever_723* 6 years ago
show buttons

Awh, thanks so much! Love your hair btw! :) xx
reply
Hiya_Dollsx3 6 years ago
show buttons

AMBER, GUESS WHAT!?
I DIDN'T FORGET MY PASS!!!
It was just the username lol. :) BTW now that I'll remember this password(Y) I'll still be using Victorious13 just in case, so don't get confused or anything :)
reply
xJustbeingmyselfx 6 years ago
show buttons

Lana del Rey- Young and Beautiful
reply