BeeautifulSoul12

Status:
Joined: January 22, 2012
Last Seen: 7 years
Birthday: September 12
user id: 266550
Gender: F
Heyy My name is Jasmine
im 15 and single.. The guy i recently liked is kind of a jerk so ): But i'm still looking for the right guy out there! Hopefully i meet him soon (:
Life is rough right? But heyy 'what doesn't kill you only makes you stronger'
I love to live life to the fullest and make everyday last, cause well we have to Live While We're Young right?
I've been harassed, made fun of, im  insicure, and witty well, is my place (:
So don't hate.. i dislike that.
I love music ((: Im into just about everything, nicki minaj, maroon 5,  yep!
I love one direction!! [Niall, and Harry (: such cuties!! ]  i once sat infront of a computer and watched 1D videos for like 5 hours! :p lol. not kidding! I still can't believe all their tickets are sold out!! :( I would kill for some tickets of those sexy beasts!! lol
I dislike that theres people in the world that just want to make others misrable!! 
Umm. yeahh if you need anything to talk about .. I'm here and no. your not alone.
Twitter; @Imthatitgirl7  
{Follow me ^^ } It'd just make my day! [just tell me you're from witty and i'll follow you back for sure!! :D
         *          *           *
Comment. Fav. Follow (:
Jaz.

Quote Comments by BeeautifulSoul12

BeeautifulSoul12 7 years ago on quote #6608519
show buttons

lol
reply 0
BeeautifulSoul12 7 years ago on quote #6608403
show buttons

Changing Him & Hey, Mr. Stripper! :)
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6586934
show buttons

Actually that's more of an opinion than a fact.. just saying..
reply 0
hayhayy915 8 years ago on quote #6586934
show buttons

I dnt care what u think and it is a fact
reply 0
Eli22b 8 years ago on quote #6586934
show buttons

1.) I respect you're opinion. 2.) you're like what, 16? please tell me all about how you're an expert at politics . 3.) your argument would be more valid of spelled it right
reply 0
hayhayy915 8 years ago on quote #6586934
show buttons

dnt correct my spelling i choose to spell like this and i actually know a lot more about politics than u wud think so dnt question my knowledge
reply 0
[deleted] 8 years ago on quote #6586934
show buttons

I'm 14 and I know a hell of a lot about politics, more than some adults in this country.
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6567608
show buttons

No you're deffintley not alone.. Same problem over here! :/
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

Yeah of course! But my oppinion on Taylor is that she kinda is a girl player which is the reason i don't really like her being w/ him..
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

Well, not really hate her but let's just put is as dislike..
reply 0
odd 8 years ago on quote #6559119
show buttons

I just feel like whoever Harry dates is his business, though personally I think that person isn't Taylor..
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

Yeah of course! But my oppinion on Taylor is that she kinda is a girl player which is the reason i don't really like her being w/ him..
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

It's about time someone tells the truth around here!! btw i also kinda hate her cause she was dating Harry Styles! :p
reply 0
odd 8 years ago on quote #6559119
show buttons

thanks for the support but that's not a very good reason to hate someone
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

Well, not really hate her but let's just put is as dislike..
reply 0
odd 8 years ago on quote #6559119
show buttons

I just feel like whoever Harry dates is his business, though personally I think that person isn't Taylor..
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6559119
show buttons

Yeah of course! But my oppinion on Taylor is that she kinda is a girl player which is the reason i don't really like her being w/ him..
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6555388
show buttons

September 12th :)
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6520131
show buttons

Jasmine(:
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6482436
show buttons

Payzer(:
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6469540
show buttons

I know this is going to sound mean but if she was a wh/re then give her condoms?? ;) jk don't do it.. lol
reply 0
destroyedemotions 8 years ago on quote #6469540
show buttons

lol that's what i was thinking
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6451819
show buttons

If they find out, they should understand what you're going through, help you through it.. you don't have to tell anyone, as long as you stop (: I hope you do because there are alot of great things out there better than doing that. :)
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6451819
show buttons

Don't do that.. Cutting is never the answer, there are people on witty that would listen and give you advice and you don't have to think of cutting.. There's people that care about you.. Don't hurt yourself.! :(
reply 0
djquackquack 8 years ago on quote #6451819
show buttons

[deleted]
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6451819
show buttons

If they find out, they should understand what you're going through, help you through it.. you don't have to tell anyone, as long as you stop (: I hope you do because there are alot of great things out there better than doing that. :)
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6398328
show buttons

no problem Jenny ! :D
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6355003
show buttons

no problem ! :p
reply 0
Jennymartin 8 years ago on quote #6355003
show buttons

heheh:P
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6355003
show buttons

i did to you too !! :)
reply 0
Jennymartin 8 years ago on quote #6355003
show buttons

yayyy! haha thanks for reminding me! :P
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6355003
show buttons

no problem ! :p
reply 0
Jennymartin 8 years ago on quote #6355003
show buttons

heheh:P
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6374145
show buttons

Jenny :) i'm always here!!
reply 0
Jennymartin 8 years ago on quote #6374145
show buttons

i know:) hahhah thanks;P
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6288351
show buttons

): I'm sorry that theres mean people out there ! A few weeks ago one of the meanest guys tripped me while i was running during gym in the middle of everyone, i got a floor burn and my shoe fell off... :/
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6222537
show buttons

Na Na Na- One Direction (:
reply 0
BeeautifulSoul12 8 years ago on quote #6222485
show buttons

lol it was a batman cake..
reply 0