BluePearlXx

Status: Hi World :D
Joined: August 27, 2012
Last Seen: 7 years
Birthday: May 23
user id: 327639
Location: Earth
Gender: F

 
          Hi beautiful.


 


Nada|11|



Likes:

Food| Family| Friends| Music| Lana del rey| Taylor Swift
Of monsters and men|Calvin Harris|Happiness|Black|
Holidays| Sun| Witty profiles| Smiles| hugs|
Jokes| Funny people| Nature| hugs
You ♥|

 
 
Dislikes:



Rude people| Small things| Sadness| Crowds| school
Sad People| Hunger| Tattoos| Ignorance|
Smoke| Crowds| Coldness|
Bullies|

 




Comments Made on BluePearlXx's Quotes

its_me_shel 7 years ago on quote #6770766
show buttons

i think i found my future husband
reply 0
kireiamaya 7 years ago on quote #6687843
show buttons

I don't know who told you this or where you heard that from, but it is not illegal to be overweight in Japan. I'm half Japanese, and I lived in Japan two years ago and now I live here in america. It's not illegal to be overweight it's just not common. c:
reply 0
The Chosen One* 7 years ago on quote #6730894
show buttons

IKR
reply 0
BluePearlXx 7 years ago on quote #6730894
show buttons

:) yeah it's annoying!
reply 0
LadyElvira99 7 years ago on quote #6716688
show buttons

Awww that's so cute, is it true, did he write you that? :)
reply 0
BluePearlXx 7 years ago on quote #6716688
show buttons

Yes i know! <3 and yes it is true but i changed some parts but the rest is true :D Thank you for commenting on my quote! Congrats :) *claps*
reply 0
jamiesk 8 years ago on quote #6687648
show buttons

lol, how do you make that format
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6687648
show buttons

I am not 100% sure because i didn't do this format but the quote was mine :) my best friend did it ; but i will ask her :) Have a nice day ! Bye *waves*
reply 0
KellyIsKool 8 years ago on quote #6665914
show buttons

don't mean to bother you but would you mind clicking on my link? please, it would mean alot. <3 http://www.hot995.com/c/?gq
reply 0
br0kenwings 8 years ago on quote #6658011
show buttons

meant*
reply 0
Rajsonkar 8 years ago on quote #6658008
show buttons

reply 0
Fading.From.Reality* 8 years ago on quote #6568955
show buttons

Me and my bestie LOVE One Direction and she told me that. Epic. :3
reply 0
MeganColeman 8 years ago on quote #6569243
show buttons

It said: This is so easy
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6569243
show buttons

yeah congrats :) Lol
reply 0
ImTheGirlxx 8 years ago on quote #6556532
show buttons

hahahaha that's funny! where did you found the name 'Nadia' ? my best friend is called Nadia :)))
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6556532
show buttons

Thx, My name is nadia :)
reply 0
ImTheGirlxx 8 years ago on quote #6556532
show buttons

You gotta be kidding me! I thought it was Layla :P hahaaa :DD
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6556532
show buttons

Oh, my sister is called layla though! :)
reply 0
MorganElizabethMoss 8 years ago on quote #6532171
show buttons

No one even needs to look at your picture to know that you're beautiful.
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6523045
show buttons

Thanks To all who faved my quote :D
reply 0
GigiSaysHi 8 years ago on quote #6517509
show buttons

OMFG on my laptop this flashes. how did you do it?!
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6517509
show buttons

Really? Its Not men't to do that but u can borrow the font if u like!? *Leave credit*
reply 0
GigiSaysHi 8 years ago on quote #6517509
show buttons

Haha okay thanks c:
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6287078
show buttons

oops forgort the "you" sorry peeps btw my boyfriend came up with this quote! he said post it on witty profile
reply 0
BluePearlXx 8 years ago on quote #6201073
show buttons

Hey everyone! Soz guys but chancla was put there accidentally! It was supposed to be
-Turns out lights- not - takes out chancla-
reply 0
kayleecutie 8 years ago on quote #6201073
show buttons

Maybe its just Americans but what is a Chancla?
reply 0
pizza* 8 years ago on quote #6200985
show buttons

*oxygen but good first quote :)
reply 0