BrandyDuhh

Status:
Joined: November 23, 2010
Last Seen: 5 years
user id: 135623
layout credit
Tell me you love me,
and I'll be yours forever
hey beautiful ,
-- my name is brandy marlana , im 15 years younqq .
from jacksonville florida . ive been thru alot qrowinq up , ive seen alot
of thinqs most people my aqe would never imaqine , buhh it
only made me more mature &'d stronqer . when i qraduate ,
im qon qo to school to take care of old people ,
i love old people , lol . they're juss tha cutest people in tha world to me .
anyways , im not in love like most people on this sitee .
buhh i do have ah boyfriend &'d i like him alot alot . .
kinda scared to fall in love cause what happened wid
my first lovee , buh oh well God has a purpose for
everythinq that happens in life . . <3
imma christian btw , i may not be tha best person in tha world
or make tha best decisions but God &'d my family come first in my life .
my mommy is my bestfriend . buhh she is currently in prison ,
she been in there for 5 years , she only has 27 days left as of today . ( 7.18.12 ]
i love rap music . .
lil boosie is my favorite rapper , imma marry him one day ;D lol .
anywaaaays , im really good at giving advice ,
so if you need anything , just write me (:
i love yall ,
keep your head upp . <3

-- brandy marlana .
i - l i k e - my boyfriend - a l o t - . . <3 O6.1O.2O12 <3

Quotes by BrandyDuhh



I WISH

HE LIVED DOWN THE STREET

format by sandrasaurus




God
First
Bro

<3





What happened

to the old wittyprofiles . . ?
all i ever see now is one direction this , one direction that . .
im bout to delete my profile . . /:




-- lets bring back the old witty .

 

Format by Sandrasaurus



your the one I always dreamed o marrying one day , but then I
find out you have a baby on the way . .
goodluck with your little family .
thats bout all I have to say . .

format by sandrasaurus











I'm in love with a guy

who will never be mine .
all I gotta say is it be like that sometimes
<l3

format by sandrasaurus



&& i could tell you
- his eyes are brown .
- his favorite rapper is lil boosie .
- he sucked his thumb when
he was a kid .
- his birthday is on may 17th .
- & he's the guy i someday ,
want to
marry . <3

Format by Sandrasaurus

*****
Your The Best
at everything you do ,
that's why nobody could

( e v e r . l o v e . m e )
like you , these girls
don't see you like me ,
no one can
compare
as you can see
&'d baby i promise
no one could ever have
my
heart like you do .
<3 

*****

Format by Sandrasaurus

*****
&'d  I  Know
we're going to last ,
we didn't spend these two years

( F I G H T I N G )
for our relationship just
to give up , when things are finally
going our way . . .
your the guy I see
myself
marrying one day . <3

*****

Format by Sandrasaurus