Fjazz

Status: HEY
Joined: December 23, 2011
Last Seen: 7 years
Birthday: April 14
user id: 254625
Location: #'All around the world ♥
Gender: F

 




                                                                                                        Click here for more graphics and gifs!  Click here for more graphics and gifs!  Click here for more graphics and gifs! Click here for more graphics and gifs! Click here for more graphics and gifs! Click here for more graphics and gifs!

Comments to Fjazz

Sign in to leave a comment.

[deleted] 8 years ago
show buttons

I like your quotes. (:
reply
TheJealousOne 8 years ago
show buttons

P2 - wittyprofiles.com/q/6753568
P3 - wittyprofiles.com/q/6754826 Thanks for reading, new part :)
reply
IFindYouExtremelyAttractive* 8 years ago
show buttons

Hey there! Thanks soo much for the follow!:D you have really good quotes:)xx
Much Love<3
reply
spence* 8 years ago
show buttons

no I just don't want too..
reply
spence* 8 years ago
show buttons

yeah but I wont be giving it to anyone :/
reply
spence* 8 years ago
show buttons

I KNOW RIGHT SHE'S LIKE PERF<333
reply
spence* 8 years ago
show buttons

btw thanks for the follow<33
reply
spence* 8 years ago
show buttons

I just love her :DD
reply
Muezza 8 years ago
show buttons

I love you just omfg thank you so much for favouriting my quotes and following me(am I the only one who gets the chills hearing that?) you are an angel, LORD JESUS BLESS THIS CHILD AND OPEN THE DOORS OF MERCY FOR HER. Oh yeah, did I tell you how weird I am? Hehe:/
reply
Fjazz 8 years ago
show buttons

haha its finee...x
reply
CameronStayDope 8 years ago
show buttons

Im Cameron c:
reply
CameronStayDope 8 years ago
show buttons

Hey gorgeous thanks for the watch! (:
reply
Cammie 8 years ago
show buttons

Haha
And the band is called R5..
I do have a twitter..
https://twitter.com/youareperfok
reply
AmbersWittyProfile 8 years ago
show buttons

ahah thankyou and yeah i love your profile too:) thanks for the follow and you're super pretty btw x
reply
Fjazz 8 years ago
show buttons

No problem and thanks :) x
reply
Rajsonkar 8 years ago
show buttons

hi ... follow for follow ?
reply
Fjazz 8 years ago
show buttons

sure :]
reply
StopSummerLoverBoyLover 8 years ago
show buttons

Thank you for following. Please leave a short and sweet and comment to BravoSierra on my profile to know that we have her back. Thank you!!!! I'm gonna make something and post a picture of it
reply
StopSummerLoverBoyLover 8 years ago
show buttons

Hi :) As you know, one of our best quoters on Witty is BravoSierra. But she's on strike now.. Wanna know why? Because a moderator (SummerLoverBoyLover) keep deleting all her quotes when they're not even breaking the rules. I don't think that is fair at all. Please go on my profile and read my profile. Please, reply to this comment if you do it :) It would mean so much to me. Her quotes are one of the only things that can make me smile
reply
tacosliketoparty 8 years ago
show buttons

awesome, I have curly hair too cx
reply
ChocoTaco 8 years ago
show buttons

I love your quotes and your bakcground (:
reply
xxiammexx 9 years ago
show buttons

is that picture really you?! you're hair is so pretty if it is. :)
reply
Fjazz 9 years ago
show buttons

Yeah my hair used to be like that but it isnt anymore... its from last summer :]
reply
kay5999 9 years ago
show buttons

omg :3 thanks for the favs!
reply
Fjazz 9 years ago
show buttons

No problem :) x
reply