Princess*

Status: shes confident
Joined: March 26, 2012
Last Seen: 7 years
Birthday: March 13
user id: 286759
Gender: F
 

more issues than vogue
Hannah / British / fashion


x

Comments by Princess*

Princess* 8 years ago to kyraaalynnn0x
show buttons

oh my god, thats so cute! :3
reply
capsized* 8 years ago to kyraaalynnn0x
show buttons

Haha isn't it?
reply
Princess* 8 years ago to AngelaDaNinjaa
show buttons

aw thankyou :) x
reply
Princess* 8 years ago to SalemSoto
show buttons

aw thankyou so much, so are you though! and yes, lets :)) x
reply
Princess* 8 years ago to s12482
show buttons

aw thankyou so much!
I love your quotes x
reply
Princess* 8 years ago to imradioactive
show buttons

no problem :) x
reply
Princess* 8 years ago to emotionless
show buttons

no problem :)
reply
Princess* 8 years ago to GirlPlease_BeMyEscape
show buttons

omg i love your profile and quotes
reply
Princess* 8 years ago to Tristyann99
show buttons

aw thankyou so much :) x
reply
TellitTotheFrogs* 8 years ago to Tristyann99
show buttons

Thanks for the follow!
reply
Princess* 8 years ago to CaitlynnnB
show buttons

omg i love one direction and marina and the diamonds aswell :)
youre really pretty btw x
reply
* Cait * 8 years ago to CaitlynnnB
show buttons

omg I know they're amazing! and thank you so much! you are too!
reply
Princess* 8 years ago to MissStyles
show buttons

[deleted]
Fαy Στylες* 8 years ago to MissStyles
show buttons

Oh sure hun ♥ :)
reply
Princess* 8 years ago to FunkyHotGirlxx
show buttons

aw thankyou so much!:)
reply
Princess* 8 years ago to chickittylover
show buttons

no problem :) x
reply
Princess* 8 years ago to Roxylovesyoux
show buttons

no problem, and aw thankyou! so are you.. x
reply
Hailea Katherine* 8 years ago to Roxylovesyoux
show buttons

anytime! and aw thanks :)
reply
Princess* 8 years ago to rollypollyolly
show buttons

Welcome to Witty! You're so pretty omg
reply
rollypollyolly 8 years ago to rollypollyolly
show buttons

thank you and awwhh omg thats you though!
reply
Princess* 8 years ago to xsomegirlx
show buttons

Welcome to Witty!
reply
Princess* 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

i hate it when people say that. Like, they're basically saying just cause you're young, you can't love anyone, ugh its so annoying. but yeah , if you love him, tell him, easiest thing to do x
reply
hotpinkpolkadots 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

thanks so much! thats just what i needed to hear!!
reply
Princess* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

are they like the cuter versions? ahaha
http://3.bp.blogspot.com/-NZ7UF4NqHf8/UQv6EozXnJI/AAAAAAAAAtY/c9ocV8AUT2U/s320/al2.jpg
just look at them, they're so cute :O x
reply
Shelley♥* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

Haha yeah I suppose xD AWHHHH THAT'S SO CUTE :o x
reply
Princess* 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

well tell him how you feel about him, like you said you love him to death, tell him that! if he knows you love him that much then he should realise that you're not going to leave him for someone else. so the best thing to do is tell him exactly how you feel, and you should stay together.
Sorry if this didn't help at all, i tried x
reply
hotpinkpolkadots 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

no that helped a ton! everyone keeps saying that its a shame that we didnt meet when we were oloder cause were perfect for eachother. im alwys like thanks... cause theyre like implying that we wont be together forever,, like i feel like it could work but everyones like youre young , your feeling are gunna change blahh blahh blah lol
reply
Princess* 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

i hate it when people say that. Like, they're basically saying just cause you're young, you can't love anyone, ugh its so annoying. but yeah , if you love him, tell him, easiest thing to do x
reply
hotpinkpolkadots 8 years ago to Hanzy4George
show buttons

thanks so much! thats just what i needed to hear!!
reply
Princess* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

omg omg omg i love llamas
reply
Shelley♥* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

O.O Who dosen't? Are you fond of... alpacas? x3
reply
Princess* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

are they like the cuter versions? ahaha
http://3.bp.blogspot.com/-NZ7UF4NqHf8/UQv6EozXnJI/AAAAAAAAAtY/c9ocV8AUT2U/s320/al2.jpg
just look at them, they're so cute :O x
reply
Shelley♥* 8 years ago to FeminineBeast
show buttons

Haha yeah I suppose xD AWHHHH THAT'S SO CUTE :o x
reply
Princess* 8 years ago to elliegeorgia98
show buttons

omg you're so pretty
reply
dolph* 8 years ago to elliegeorgia98
show buttons

aw thank you!
you're gorgeous, seriously
reply