ImGoingAbsolutelyMad

Status:
Joined: June 12, 2013
Last Seen: 8 years
user id: 362876
Gender: F
I'm Adrenaline Revolver! But you can call me Chloe
                                                                 I Love My Chemical Romance!
             
I Love Anime
                                             And Gerard Way  is the  
       Only Hope for Me♥
 Bridget is my Witty best friend >>> skylinesandturnstiles
 r        

Comments to ImGoingAbsolutelyMad

Sign in to leave a comment.

Lifehappens 8 years ago
show buttons

I don't know you but you should get back on Witty
reply
skylinesandturnstiles 8 years ago
show buttons

dude we haven't talked in forever
reply
Butterbear 8 years ago
show buttons

Nananana nananananana nanana nanana nanananannana nananana nananana ~(o-o~) (~o-o)~
reply
Wheeling 8 years ago
show buttons

I think I talked to you a couple times on your old account.
I just wanted to say I love MCR so f/cking much.
Anime is fantastic.
You are so pretty. And I love your hair.
And that is all.
reply
jojo* 8 years ago
show buttons

omg. sorry for stalking and idk how i came across ur profile but i just wanna say that i love MCR! i think Gerard Way is hawwtt lol i like anime too c: yep thats it
reply
HappinessHere 8 years ago
show buttons

Hello,how are you?(:
I make layouts.Would you like to make a layout for you?
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Why not! :) Just red and black would be nice :)
reply
HappinessHere 8 years ago
show buttons

Okay..I will make it (:
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Thanks! :)
reply
Chris* 8 years ago
show buttons

He's my best friend so he calls me a s|u+ a lot
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

ahhh
reply
Lost Dreamer* 8 years ago
show buttons

hey(:
reply
Maxvolt 8 years ago
show buttons

I know RAIN_013 already said this but I too love your hair. XD
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Thanks!!!
reply
The Sleeping Wallflower* 8 years ago
show buttons

U r so pretty love ur hair....
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

Do you even remember me? </3
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Yeah, I remember you green marker child!
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

haha i remember that
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

Are you like mad at me or something? Why won't you talk to me????? :-( You're making me sad...
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

I didn't know anyone commented!
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

don't you get notifications?
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

I do but I was offline
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

oh well haii there! I moved again. /-:
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

[deleted]
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

[deleted]
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

[deleted]
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Yeah. My email is magicalcupcakes2@gmail.com if you can email me
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

I will! And by the way, that is an amazing email. :D
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

I know it is!
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

haha so how've you been lately?
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

good. Anyway, whats your email
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

Dude! Chloe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! It's Victoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HI!!!!!!!!!1
reply
ImGoingAbsolutelyMad 8 years ago
show buttons

Hi child!
reply
Kisses_In_The_Rain 8 years ago
show buttons

hey xD
reply