InnerMe

Status: Love me for who I am
Joined: August 25, 2012
Last Seen: 8 years
user id: 327335
Gender: F

Comments to InnerMe

Sign in to leave a comment.

meltdown 8 years ago
show buttons

thank you :)
reply
abokist* 9 years ago
show buttons

To be honest... I don't really know because my boyfriend chose my layout and did all this stuff for me.. hahaha.
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

hey!
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Hiee :)))
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

whats up?
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Ahh, you know, usual and typical day, with stupid people to mess it up
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

awe. & i'm sorry i'm just replying now ): I didn't see your comment.
reply
hotandavailable 9 years ago
show buttons

Oh hey, didn't see you there.
I just wanted to say I think you're pretty.
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Why thank you kind young sir (:
reply
hotandavailable 9 years ago
show buttons

Haha, the first line was meant to be dramatic(: And no problem.
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Oh wow, really?? I totally knew that :P
reply
ThatWittyGuy 9 years ago
show buttons

Hey! Just passing through to tell you how gorgeous you are! Keep your head high and just keep swimming! Don't let those bullies tell you otherwise! : )
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Thank You sooo much:)))) but im not gorgeous though but thx for the compliment :)
reply
Supppppp 9 years ago
show buttons

hello xx
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

supp gurlll
reply
futuremetsstar 9 years ago
show buttons

hey i'm Dorian and i hope you don't mind me saying this but you're ridiculously gorgeous,i'd love to get to know you some time (:
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Thanks for the compliment :)
reply
OperationBeautiful 9 years ago
show buttons

You're welcome. :)
reply
beautifuldisastergirl 9 years ago
show buttons

Would you mind reading my story? I've lost readers recently and was hoping to get some more readers. It's going to get really interesting soon. Please read it... sorry for the SPAM.
reply
youdontknow519 9 years ago
show buttons

thank you, i will(:
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

no probs :D and u better :P
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

oh i see haha.
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

okay, well since you know now, have any tips?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

wait i'm so confised haha. tips about what? sorry lol.
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

you know what/ I kkinda forgot what we were talking about too so what are your fave sports?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

hahah okaaay. & softball & basketball. hby?
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

volleyball and track
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

coool!
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Thanks! so what's yur fave sweet treat?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

i don't have one haha. what about you?
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

really? well mine is chocolate. I lovve chocolate. CHOCOLATE!!
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

yum!
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

lol, u havent replied in a while, so whats up?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

i've been so busy. & nmu?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

thats fine girl. you cna ask me anything. & yes i actually do have a crush. wby?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

yeaah.
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

thats good. whats your first name?
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

whats up?(:
reply
NLN 9 years ago
show buttons

[deleted]
InnerMe 9 years ago
show buttons

haha no probs hun :D
reply
xoprettylittlesmileox 9 years ago
show buttons

heeey.
reply
liviababy 9 years ago
show buttons

so, this and guy and me were talking at the beginning of the school year and then he dropped me out of the blue. and its been a month or two and I still care. And I don't know if I should just forget it and try and move on or if I should try. Like whenever we see each other which is pretty much every day things get awkward like he might still care. I just don't know what to do.
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Try to ask him if their is any thing awkward between u gys and if he says no or yes try and talk to him about
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

The situation and how you feel about it
reply
[deleted] 9 years ago
show buttons

lmao okay?
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

yup so hows liffe?
reply
xxdream121 9 years ago
show buttons

nm u?
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

Being a girl like i always am and everyone knows haha :P
reply
xxdream121 9 years ago
show buttons

loll nicee :D
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

r u lovin the life u livin in?
reply
xxdream121 9 years ago
show buttons

ehh not really..
reply
InnerMe 9 years ago
show buttons

awww y not?
reply