goawayanthony*

Status: I've loved the stars too fondly to be fearful of the night.
Joined: May 31, 2013
Last Seen: 10 months
user id: 361737
Location: Canada, NS
Gender: F









 

Comments to goawayanthony*

Sign in to leave a comment.

gooddeeds 4 years ago
show buttons

When you're lonely, I wish you Love!
When you're down, I wish you Joy!
When you're troubled, I wish you Peace!
When things seem empty, I wish you Hope! You're so honest in every word you post or comment ! Nice to met you
reply
seafoam* 4 years ago
show buttons

Nice work on your quotes!
reply
goawayanthony* 4 years ago
show buttons

Thank you, same goes to you! :)
reply
Cammie 6 years ago
show buttons

thank youu!!! :D
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

No problem chickie :*
reply
Rolita07* 6 years ago
show buttons

woah your profile layout is beautiful!
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Thank you!
reply
underage 6 years ago
show buttons

if that's you in your picture you are gorgeous :)
reply
OperationConfidence 6 years ago
show buttons

You're so honest in your quotes. You're not afraid to say what you really think; you speak from your heart. Thank you for being so confident in yourself and showing others that confidence is beautiful!
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Sorry for responding so late, but thank you SOO much! That means so much to me. :)
reply
Rajsonkar 6 years ago
show buttons

hnmmmm?
reply
_Jannette 6 years ago
show buttons

I love love love your background. It's perf OMG.
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Thank you! :)
reply
Rajsonkar 6 years ago
show buttons

what's your kik?
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Why
reply
Leslie and Alli * 6 years ago
show buttons

oh god why aren't you witty famous? and why wasn't I following you sooner? omg hahaha I love your quotes
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

So sorry I haven't replied in three weeks! I kind of forgot about witty >-> but thank you so much, that means a lot to me.
reply
[deleted] 6 years ago
show buttons

[deleted]
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

I just put a gif from tumblr as my background and used a layout from a website :)
reply
StarlitSkies 6 years ago
show buttons

Thank you Adelae :) now I have somewhere to post my stories and
reply
Infinite* 6 years ago
show buttons

Kind of random but...i really love your profile pic and background the font and your username and color scheme...and i just thought i would say that.
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

lmao thanks
reply
Quote 6 years ago
show buttons

I love your profile song (:
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Thank you :)
reply
Cariba 6 years ago
show buttons

love the layout where from
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

I edited a lot but the original credit is in the bottom left corner.
reply
Cariba 6 years ago
show buttons

kk cool
reply
_Jannette 6 years ago
show buttons

OMFG your layout>
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

its amazing am I right
reply
_Jannette 6 years ago
show buttons

YES. I love it.
reply
I'mNotOkay* 6 years ago
show buttons

Hello my blue jays! I am soo soo soo sorry that it took me so long to update! I feel soooooo bad. Please please please please forgive me. I have had a lot going on. School just started and dance has restarted up again and I'm going through some stuff right now. I have also been grounded. I could really use some help with something (im gonna make a quote about it later)and yeah. Again I am sooo sorry that its been like two hundred thousand years since i last updated my story but I have chapter four (parts one two and three) up. So please check them out! Happy Reading!
xoxo,
Bree
reply
kristabff 6 years ago
show buttons

thank yo uso much <3
OMG IS THAT YOU IN YOUR PICTURE BCUS YOU'RE STUNNING WOAHH
reply
jahan 6 years ago
show buttons

hey thanks for the follow :)
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

No problem :)
reply
jahan 6 years ago
show buttons

whats up? :)
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

nm
reply
I'mNotOkay* 6 years ago
show buttons

yes I can. I have been soo busy lately and I've kinda been grounded from my laptop until school starts so I haven't posted in two-three weeks but school starts soon so I can keep posting. Thank you for continuing to show interest in my story! I should be posting within the next two weeks
reply
goawayanthony* 6 years ago
show buttons

Thanks! :)
reply