JadenSmithsWife

Status: You Only Live Once. that's the Motto, Nigga. YOLO
Joined: December 7, 2011
Last Seen: 4 years
Birthday: December 18
user id: 248130
Location: Your Mom's Pants ;)
Crying over a boy? No. Pick your head up Princess, your crown is falling.<3
Hi Stranger.(: im 18; i live in California; Taken.(:  My birthday is 12/18/1995; Justin Timberlake; T Mills!!<3; I would definitely go lesbian for Mila Kunis. I smoke weed and drink. Don't judge me, its annoyingg! I LOVE Jaden Smith, We're getting married, so you guys can get over it. Also, Jennifer Lawrence is my babee.(; I absolutely positively HATE Rhianna. My favorite Color is PINK! :D im a Lover, not a fighter, but if you mess with someone i love, i WILL kick yo ;) ok thats probably all... Ya'll should like comment on my profile! because i love talking to new people!

Photobucket I La-la-la-LOVE Batman!<3 Photobucket My Baby Boo. i would do anything and everything for this babygirl. shes my whole life and i dont know what to do without her. Photobucket Yeahh... Me :)  

Comments by JadenSmithsWife

JadenSmithsWife 5 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

That question doesn't make sense. Do the math
reply
JadenSmithsWife 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Noooo, I hate him .Lol do you like nicki?(:
reply
CJFlowers 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I love nicki minaj. She's the only female rapper I listen to. Most people listen to country and rock music which I don't like :(
reply
JadenSmithsWife 6 years ago to LoveAlwaysMe
show buttons

Hey, cute girl :)
reply
JadenSmithsWife 6 years ago to wallenbee
show buttons

Hey, twin. We have the same name! I'm also 18. :)
reply
JadenSmithsWife 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Haha, yay!! She's icky!!!
reply
CJFlowers 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Apart from her, I do like the other artists as I love modern music (except Justin Bieber):)
reply
CJFlowers 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

(Sorry if u do haha)
reply
JadenSmithsWife 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Noooo, I hate him .Lol do you like nicki?(:
reply
CJFlowers 6 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I love nicki minaj. She's the only female rapper I listen to. Most people listen to country and rock music which I don't like :(
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to wallenbee
show buttons

Omg omg omg. Are we the se person????? :0 what part of California?? I see a best friendship in our future :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Awesome! I'll go check it outt.(:
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thank you! :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thank youu! ill go read itt(:
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

merry christmas to you too gorgeous!(:
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to OMGIMATACO
show buttons

Hi :)
reply
OMGIMATACO 7 years ago to OMGIMATACO
show buttons

[deleted]
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Fasho! i hate sciencee! >.< thats the only class i have to take next year! im hella putting it off
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol I hate science I don't know why I took AP xD
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Awee. that sucks! im sorryy
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

means I usst have to work harder next semester :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Fasho! i hate sciencee! >.< thats the only class i have to take next year! im hella putting it off
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol I hate science I don't know why I took AP xD
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

i hate science! How'd you do??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

49/100 booooo oh well
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Awee. that sucks! im sorryy
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

means I usst have to work harder next semester :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Fasho! i hate sciencee! >.< thats the only class i have to take next year! im hella putting it off
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol I hate science I don't know why I took AP xD
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

what class??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

AP Environmental Sceince :P
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

i hate science! How'd you do??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

49/100 booooo oh well
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Awee. that sucks! im sorryy
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

means I usst have to work harder next semester :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Fasho! i hate sciencee! >.< thats the only class i have to take next year! im hella putting it off
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol I hate science I don't know why I took AP xD
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

dont aim for a C! aim for a 100000%
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's what I'm aiming for but I have a feeling I'll get a C cause that's what I'm getting in the class anddd I don't remember a lot of it
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

what class??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

AP Environmental Sceince :P
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

i hate science! How'd you do??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

49/100 booooo oh well
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Awee. that sucks! im sorryy
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

means I usst have to work harder next semester :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Fasho! i hate sciencee! >.< thats the only class i have to take next year! im hella putting it off
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol I hate science I don't know why I took AP xD
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

Lol. did i reply to this? i thought i did, but it says i didnt...
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

I didn't see oneee sooo
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

okkk. i guess i didnt! but i dont remember what i didnt say... Lawll. hows life??
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

lol it's cool xD life's going good, excited for Christmas! how bout you? :)
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

thats good!:) lifes greatt :D &&im not very excited for christmass Lol
reply
LoveAlwaysMe 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

that's good :) I'm only really excited to give everyone there presents, I'm proud of my shopping skills this year :D
reply
JadenSmithsWife 7 years ago to JadenSmithsWife
show buttons

nicee! :) Whatd you get me?? Lol Jkay
reply