~Spoken Silence~*

Status: Too glam to give a damn~
Joined: August 7, 2013
Last Seen: 7 years
Birthday: December 4
user id: 368472
Location: Swimming In the stars. :3
Gender: M

 

Careful not to step on any of my body parts, I'm Kind of Broken. 


 UNDER CONSTRUCTION



MOFOS


 
                                                                                              

Comments to ~Spoken Silence~*

Sign in to leave a comment.

☾ * 6 years ago
show buttons

JOSH I FORGOT ABOUT EVERYONE AND THIS WEBSITE
reply
KayleighJean 6 years ago
show buttons

I miss you josjiepoo
reply
GhostTown 6 years ago
show buttons

You left.
reply
*♥︎Lady Ave♥︎* 7 years ago
show buttons

I know you never get on anymore... but you really should.
We miss you here..
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

im mad @ u
reply
MadiCakes 7 years ago
show buttons

Hey Josh! I MISS YOU!
reply
*♥︎Lady Ave♥︎* 7 years ago
show buttons

Aye. If you ever get on, comment on my profile you goof. I miss my twin brother <3
reply
*♥︎Lady Ave♥︎* 7 years ago
show buttons

And btw, Happy late birthday! <3 Hope we get to talk soon! I need youuuuuu!
reply
KayleighJean 7 years ago
show buttons

Josh, i Miss you.
reply
Kin 7 years ago
show buttons

Hey kitty ^.^
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

Imy Joshy :c
reply
Lil* 7 years ago
show buttons

Ur a hottie xD btw im Lil
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

Someone (Don't really remember who) Told me I should talk to you
So Haii
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Josh your hot bro
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Thanks bro? XD
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Haha lol np bro
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

You're pretty sexy yourself man cx ❤
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Lol and this is why your one of a kind thanks man made my day <3
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Aww aww yay I'm so glad I did ❤
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Haha yvw <3
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Me too x
reply
1mrsseguin9 7 years ago
show buttons

Your hair and eyes are like perfect haha (:
reply
Loki* 7 years ago
show buttons

KITTEH, YOU BISH
WHERE IS YOU?
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

PLACES
HEY MO DO YOU HAVE GOOGLE HANGOUTS CAUSE IF SO WE COULD TALK THERE :O
reply
Loki* 7 years ago
show buttons

NEVAR HEARD OF IT.
I SHALL TRY TO MAKE AN ACCOUNT
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

YOU JUST NEED A GOGGLE ACCOUNT THEN DOWLOAD THE APP HANGO
reply
Loki* 7 years ago
show buttons

OH
OKAY
I SHALL TRY
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

How'd it go??
reply
Loki* 7 years ago
show buttons

Havent tried it yet, sorry :/
Cant you get skype, snapchat or kik?
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Yeah message my Kik @.joshthekittyking
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Ofc it's not too much to ask, bae.
I just really want to talk to youuuu.
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Yayyy
Holy dude-duedudeududueueudubi misses you-
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Aww aww holy sh^t ❤ I need you too ugh
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

I miss you more omfl I really need you, bro. You mean the world to me
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Aww aww holy sh^t ❤ I need you too ugh
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

If there is a god doe, he did something so very right when he made you. ;-;
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Awww so sweet ❤❤
God didn't need to bless you for you to be perfect- it was a given that you were and are :3
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Omfl ;-;
Welp. I donut believe in a God but if I did, it's be you.
You are my God ;-;
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Awwwww

Hey lyric, do you have Google talk? That would be a much easier way to talk and we could probably have more communication
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Is google talk a thing? I could probs get it?
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

At least it should because i didn't have to download anything it just game with my Google account
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Ye, it did. Woo ;-;
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

So would you like my email? ;-; c:
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Yesss ;-;
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Joshcloud246@gmail.com

I wasn't very cewative- xD
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

*Creative
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

You're adorable.
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

That was a long email though xD
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Why thanks cx
I accepted so we can talk now ^-^
reply
* Sabaism * 7 years ago
show buttons

Yey ;D
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Yay c:
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

It comes with google- cx
reply
Kin 7 years ago
show buttons

Hey kitty do you remember one of your profile pictures of you with brown hair and you had drawn a kitty nose and kitten whiskers yourself? Was that you or am I just making things up? I don't know... well if it was then I just found that picture of you on tumblr xD
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

no that wasnt me darling xD
reply
Kin 7 years ago
show buttons

Ahaha dang I got overly excited ^.^
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

I would never end up on tumblr r cX
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Ur hair :OOO
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

What :O
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

I want ur hair its amaze balls xD
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

❀I wanna c u pikka❀
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

Huh? CX
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

wel i midunderstood the lyrics i thought i said "i wanna see you pikka" but it was "I wanna see your peacock." o-o
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

xD
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

omf..peaCOCK. whoops o.o i didnt mean that xD
reply
~Spoken Silence~* 7 years ago
show buttons

I love that song xD
reply
☾ * 7 years ago
show buttons

really?xD
reply