Mickly94

Status:
Joined: March 24, 2011
Last Seen: 8 years
user id: 160368

Welcome, the host is not available now.... but go ahead,make yourself at home, get comfortable, you know relax, take your top off... wait wait wait, scratch that, what i meant is : Do you want some cup cake?    ^.^ 


 

 

Comments to Mickly94

Sign in to leave a comment.

ev3ry1luvzgabi 9 years ago
show buttons

heyyy i miss u):
reply
NeverLovedNotOnce 9 years ago
show buttons

Wen, it's okay honestly! I wasn't mad at you! You don't need to apologize.
reply
NeverLovedNotOnce 9 years ago
show buttons

HOLY SHITT BOOI (; WHERE AREE YOU I MISS YOU MORE THEN ANYTHING! i LOVE YOUU!
reply
Mickly94 9 years ago
show buttons

this is a busy month for me.... i will be back around june?! my friends, all of ya, i will miss ya :(
reply
[deleted] 9 years ago
show buttons

yeah, i hope to learn how to use them ;) and, meeh, alright, a little rushed. and you?
reply
Soccerbaby13xoxox 9 years ago
show buttons

hahhaa, & alright, hanging in there, & yourself?
reply
DrippingWithAlchemy_ 9 years ago
show buttons

My day was pretty damn good! Yours?
And no, I am a dork because I *like* school. Gasp worthy, right? xD
reply
ev3ry1luvzgabi 9 years ago
show buttons

heyy ! i haven't spoken to u in sooo long ! and aww...he made me 2nd in the line up the other day(y)
reply
punklove182* 9 years ago
show buttons

:D You are my new cyber bestie!!!!
reply
PaolarBear 9 years ago
show buttons

Lol I've noticed :3
anddd, its been fine ;D Thankyou~
and your dai? [:
reply
dancegal24 9 years ago
show buttons

heyy:D
reply
NeverLovedNotOnce 9 years ago
show buttons

aahha okay! have fun! and i miss you too<3
reply
DrippingWithAlchemy_ 9 years ago
show buttons

I kbow! That is scary!
reply
NeverLovedNotOnce 9 years ago
show buttons

Hi, I'm talking to you!(: but you're never on here anymore D:
reply
punklove182* 9 years ago
show buttons

So...Many....Cupcakes.... O.O
reply
Soccerbaby13xoxox 9 years ago
show buttons

aww hahhahah & nope i don't!
reply
ev3ry1luvzgabi 9 years ago
show buttons

i play for my school...so do u play any sports ?
reply
[deleted] 9 years ago
show buttons

YEES, FRIED RICE! aha, and i use a fork. somehow? XD i've tried chopsticks, but it didn't work out too well. :P
reply
xocheer27xo 9 years ago
show buttons

thaanksss(:
reply
PaolarBear 9 years ago
show buttons

Lmaoo, iknorightt.
Like i wanna go backk to when mii grandparents where young and live thenn, thats when most guys were respectful
But yea, there are still mani who are :3
reply