OctupusPie

Status:
Joined: February 2, 2011
Last Seen: 8 years
user id: 150918

Hey, My name's Ty. I am male :D
I am 14 years old. I was brought into this world on February 6th (:
I am 5'8,  and 140 lbs (i'm a fatass )
I have short blond hair, & green eyes(:
I am Straight. I hate being single. I don't really enjoy being lonely all the time):
I get called ugly a lot. ;[ but sometimes i get called cute. so idk how i look
I love photography.
Music is my life. My iPod & phone go with me everywhere. My favorite music is Rap. I love  B.o.B, & Lupe Fiasco. Music is my way to escape all of my problems in life & just ignore everybody.
I have way too many friends. All I do is talk. I love talking, texting, & hanging out with people.
You can text me if you want. The number's 1.518.892.1790
I live in Green Island. Nobody knows where that is. It's this retarded little town near Albany, New York. Nothing exciting ever happens.
I make a lot of bad choices, & i don't regret making them, I regret the consequences that come with the choice. I do what i want, when I want. I don't care what people or authority has to think or say about me. I hate school & jobs. I can be a real ass, but I know how to treat people, especially girls. So if your nice, i'm nice.
So talk to me, I don't bite....

add me on facebook!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000432814108
Ask me questions of formspring:D
http://www.formspring.me/tyymchargue

Comments to OctupusPie

Sign in to leave a comment.

Darrox12 8 years ago
show buttons

I LOVE PHOTOGRAPHY TOO!
reply
SJ 8 years ago
show buttons

Ty, where'd you disappear to?
reply
SJ 8 years ago
show buttons

To be honest I like it better than when it was longer. Either way your still shmexxii x]
I cut my hair too, I got side bangs, but my hair is so short. I didn't cut it since last year and now its shoulder length... It was much longer, but it will grow out.
BTW, I chose a photography class for my sophomore year, 1st semester. Except I need a new camera, because my Cannon randomly has a scratch on it on the lens. Either way, I need a semi professional camera, and I have just the power shot
reply
Boink_Tastic 8 years ago
show buttons

ohh, it's ohkay(: nice to meet you:D
i love your username. bahaha~
reply
kattiesuelovesu 8 years ago
show buttons

its fine! :)
&+ YAY!♥
reply
Boink_Tastic 8 years ago
show buttons

hey(: i'm alex:D
reply
egbabe 8 years ago
show buttons

haha nbdd(: and yay! haha so whtsup budd?
reply
dancegal24 8 years ago
show buttons

haha alrightyy:D
and tis it is fine ( i like the word tis )
lol so whats upp new buddy:D
reply
SJ 8 years ago
show buttons

I know, right? With all the homework and stuff... Then after school service work... The things I do to get on the National Honour Society...
reply
kattiesuelovesu 8 years ago
show buttons

hey,im kattie sue :D
and your not ugly!
we should be friends! :)
reply
SJ 8 years ago
show buttons

TY! Long time no talk :]
reply
lovelexi24 8 years ago
show buttons

heyy(: I'm Lexis. You can call me Lex, tho(;
And you're def not uglyy!
Hope we can be friendds! SO whats uppp?
reply
egbabe 8 years ago
show buttons

heey tyy(: im elaanna(: youur not ugly !
so i would like to be your friennd if you wouldnt minnd ? okay bye bubb
reply
xxemilygoesrawr 8 years ago
show buttons

hey : )
reply
Amanda_Skyex8 8 years ago
show buttons

SWWWWWEEEEEET;D
reply
Amanda_Skyex8 8 years ago
show buttons

aw thanks(: i wish people called me amanda skye, like together.
reply
ride_that_dick_69 8 years ago
show buttons

thanks!!
reply
XoLiveForTheMomentXo 8 years ago
show buttons

haha sure you can! :D
reply
Amanda_Skyex8 8 years ago
show buttons

Amanda??????????? NONONONO. hahah, i like my middle name though (skye)
reply
Amanda_Skyex8 8 years ago
show buttons

anytimee (:
reply