RainbowMe

Status: I'm leaving for a while ):
Joined: August 1, 2012
Last Seen: 1 decade
Birthday: August 8
user id: 322137
Location: planet earth, honey.
Gender: F

 

 hey witty. I am leaving for a little while. not forever, I can promise that, but for a while. I thank all the people I have met here, and everyone who followed me. I enjoyed the time I had here. well, this pres is getting sad, sorta like a funeral. so let's turn this into a happier one, shall we ? christmas is comming up, so I'll be here for christmas, to wish my friends a happy christmas, so you can contact me then, and I just might even be here for thanksgiving. love always, juliee <3<3<3

Comments to RainbowMe

Sign in to leave a comment.

WhoThatGirl 9 years ago
show buttons

HAPPY HOLIDAYS YA FILTHY ANIMAL! I'm just kidding, you know I love you. Anyways, the Chapter 20 of the fanfic of mine has been posted to the Witty Profiles. Please read it, fave it, and love it?
p.s. I know I haven't written in a month, I'm so super duper sorry.
reply
Just Desserts* 9 years ago
show buttons

Merry Christmas :)
reply
[deleted] 9 years ago
show buttons

aye i miss you
come on soon
reply
futuremetsstar 1 decade ago
show buttons

i really hope you come back on witty sometime soon bc ive missed ya like hell,so hmu when you do get back on,but i might not respond to you right away bc i only come on here now a days like once every couple months..... aight well i miss ya and love ya gorgeous hope youre alright,ok later B)
reply
futuremetsstar 1 decade ago
show buttons

hey Juliee remember me? :P
reply
WhoThatGirl 1 decade ago
show buttons

GOBBLE GOBBLE SWEET CHEEKS! Chapter 19 is up!! I know, IT'S BEEN FOREVER!! I WAS NOT MYSTERIOUSLY KIDNAPPED IF THAT IS WHAT Y'ALL WERE THINKING!!! Anyways, PLEASE READ IT. Love ya, bye!
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

i'd never forget you
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

dafuq why are you leaving :(
i'll miss u tho
reply
OreoLover 1 decade ago
show buttons

Hi there, beautiful:) Sorry to bother you, but would you mind checking out my quote for me? http://www.wittyprofiles.com/q/6417126 It would mean a lot:) Thanks<3
reply
WhoThatGirl 1 decade ago
show buttons

Chapter 18 is up and running!! If you don't love it, I'll just go ahead and crawl in a hole to spend my life with all them other underachieving earthworms. So If you would, please read, fave and comment what you think! LOVE YA SUGAR PONY FACE ,BYE.
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

Finally babe i miss you like hell
Haha thats cool.. and thanks
Whats up
reply
Iamawsome15 1 decade ago
show buttons

Hey
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

hey hoe.
where the are you these days?
reply
WhoThatGirl 1 decade ago
show buttons

ME SWEETY PUFF!!! So there was this awkward tomato (Cuz like, I am NOT a Potato) and she wrote another chapter (cuz she has nothing to do) and she would really really really really wants you to read and love it!! SO JUST DO IT!! Chapter 17 is uuuuup!! Kay, love ya bye!!
reply
WhoThatGirl 1 decade ago
show buttons

AH MA GOD I HATE YOU...just kidding!!! I LOVE YA SOOOO MUCH!! And I hope you love my new CHAPTER 16!! Enjoy, please? Or else...Mwahahahaha < Sorry bout that..
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

Ok well im gonna take her somewhere so she stops thinking bout him. Like movies or the mall or some
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

Yeah i know thats why im not bringing it up. Just doing whht she wants
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

Haha well she doeant think so.
shes not fuucking getting over him
reply
[deleted] 1 decade ago
show buttons

I know but hes just fuucking diick its impossible.
Im sorry, ill stop now :)
And nothing much just with lindsay
reply
Iamawsome15 1 decade ago
show buttons

Hey
reply