Rue21Glam

Status: Can I please marry Dylan O'brien?
Joined: October 21, 2012
Last Seen: 7 years
Birthday: March 25
user id: 335554
Location: Hogwarts
Gender: F


I LOVE ONE DIRECTION !!!!!!!!!!!!

"They say life is a battlefield; I  say bring it on." -Usher
"I hate drama; it's so dramatic." -Me


 

Hey,everyone.I'm Jordan.Thanks for visiting me.Just to start out,I'll tell you some things about me. 1.I'm not perfect and I definetly don't want to be. 2.I don't want to fit in.If I fit in,then how  am I unique? 3.I have te most amazing bestfriends! Emily,,Lex,and Mckensey! 4.Sometimes I'm insecure,btu I just tell myself to stay strong.
My friend Emily and I decied to make a band.It's a long story,but if you really want to  know,just ask.We call ourselves AngelWingz.We ave a cover up on youtube,please watch it!
http://www.youtube.com/watch?v=zmFa-gc8MD4
Thanks!!!!!!!! BYE!!!!!!!!!!!!

Follow me on:
Instagram:jordanlumbatis
Stardoll:Rue21Glam

 

music luv 2 ipod graphic         
 

            
 








 



              










 

Comments to Rue21Glam

Sign in to leave a comment.

joyful 8 years ago
show buttons

I like One Direction as Well. x
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Awesome
reply
Zoë* 8 years ago
show buttons

Hey thanks for favouriting my quote :)
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

You're welcome. :)
reply
avery234 8 years ago
show buttons

Jordan we need to talk!!!
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

What's up?
reply
avery234 8 years ago
show buttons

u know the drama with Lis and Kristin over kyle well you will never guess what happen!!!
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

WHAT HAPPEN???????
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

What happen?????????
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

What?
reply
hopetrustbelieve01 8 years ago
show buttons

Hi! Take the time to follow @ItAllStartsWit1 on twitter or like the page on facebook. ItAllStartsWith1. Help spread the word about bullying,depression,suicide,selfharm,and eating disorders. Thank you
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I don't have a twitter or facebook, sorry.
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

Jor! Should I ask AJ marks out sometime this week, or not, since Liz is dating his brother Ryan? I NEED ADVICE!
reply
avery234 8 years ago
show buttons

ask him out
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

ASK HIM!!! AND HAVE ME WITH YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

Lol, i'm nervous. *awkward smile*
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

lol. I'll be right there, you'll be fine. what're you gonna say?
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

IDK! Should I tell Liz because of Ryan? What if Carlene hates me, since she likes Ryan? What if he says no? WHAT IF HE SAYS YES?!?! I'm so nervous now, what do I say????
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I DONT KNOW!!!!!!!! And if he says no I'm gonna kill him!
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

He'll go from a cute breathing dude, to a cute dead dude. Oh god, both ways he's still cute. :( IDK Either, i'm gonna ask Liz.
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Omg! And yeah that'd be nice but just go with your heart.
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

My heart is not reliable.
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I say go for ti,Em! I have an idea too! You should sing Crush by David Archuleta to him!!!! Listen to it then tell me!!!!!
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

To him? jordan, asking him out is freaking me out. I CAN"T SING A FREAKIN SONG!
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

lol Just and idea. You couldjjust make him listen to it and say " This is how I feel about you."
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

*See me staring wide-eyed at you* Um....
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

*rolling eyes* Fine.
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

lol, Jor. I had to hide this from Selena in tech, cause it's all talkin about *him*
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

lol.
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

yeah, she was trying to read and I was like, "Yeah...NO"
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

lol. Did you listen to the song yet? We have the math challenge thing tomorrow,right?
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

Song: yes.
challenge: yes, ugh
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Did you like the song? And I get to leave early so no math for me!!!!! :)
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

hey, miss Payne. Saw the status. So now he's your 'boyfriend'?
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Yep. 😃
reply
avery234 8 years ago
show buttons

who's ur bf
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

Course, jor. So if you're Miss Payne, you're officially admitting you're a pain. Am I right?
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I've always been a pain; keep up, Em. Lol.
reply
Chicmisspriss 8 years ago
show buttons

Oh I know you are. <3
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I'm gonna go utside so emial me if you need me.
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

:) Yep. Always have, always will be.
reply
heartofgold 8 years ago
show buttons

I missed your birthday.. I feel really bad:( Happy late birthday?<3
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Aww,thanks!
reply
heartofgold 8 years ago
show buttons

It's awright:) So how have you been?<3
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

I've been good.Really busy with school and writing.I've started a fanfic which I may try to get published.It depends.How have you been?
reply
heartofgold 8 years ago
show buttons

Good:) And I could be better... One of my closest friends stopped eating, someone told the school and the school phoned her home, so she's now grounded and I can only speak to her at school, but we're on holiday right now:/<3
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

That's sad.Why'd she stop eating? And why get the schol involved? I'ts really none of their business.Even though that's sad.
reply
OhStephh_* 8 years ago
show buttons

Happy Birthday! :)
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Aww,thanks!
reply
Wittygurl_4ever 8 years ago
show buttons

Happy birthday !
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Aww,thank you!
reply
Wittygurl_4ever 8 years ago
show buttons

Welcome
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

:)
reply
Wittygurl_4ever 8 years ago
show buttons

was it good ?
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Yes,I got a new guitar.
reply
Wittygurl_4ever 8 years ago
show buttons

Nice!
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

:)
reply
ChocoTaco 8 years ago
show buttons

Hey! I love One Direction too! and omg I used to have a stardoll too xD I don't know what happened to it though xD
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Awesome!
reply
ChocoTaco 8 years ago
show buttons

haha (:
reply
alyyy 8 years ago
show buttons

Hey could you please follow my friend her username is soccertrack shes really awesome!!! she did something really sweet and nice to me and i want to repay her thanks :)
reply
Rue21Glam 8 years ago
show buttons

Maybe later
reply
bella is a penguin * 9 years ago
show buttons

Heyyyyy I love Liam too but I'm in bed with him, not his arms, he is so shmexy! I hope I get to meet him one day
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Yeah me too. But I meant I wanted a hug from him so...
reply
bella is a penguin * 9 years ago
show buttons

Oh...... I would want more than that
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Um..ok....
reply
kelly* 9 years ago
show buttons

hello <3 thank you for following me, you're one of my 69 followers. it means a lot to me, thank you very much. <3 xo - littledirectionerdebono i have 71 followers now, but you were one of the 69 people that followed me first.
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Awww,you're welcome!
reply
ShortGirlsDoItBetter 9 years ago
show buttons

hahah awww thank you<3
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

You're welcome
reply
ShortGirlsDoItBetter 9 years ago
show buttons

Just updated my profile! Check it out and let me know your first impression :*
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Okay.
reply
hallo1234 9 years ago
show buttons

Thank you for following me :) Btw I Love One Direction as well :D !
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

You're welcome!! ANd that's so cool! Who's your favorite?
reply
forgetandmoveon 9 years ago
show buttons

heeey follow 4 follow?(:
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Followed You!
reply
forgetandmoveon 9 years ago
show buttons

thnk u i followed u too(:
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

You're welcome :)
reply
Beth* 9 years ago
show buttons

okay, let me just start off by saying that I love your username <3.<3
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Aww,thanks!
reply
Beth* 9 years ago
show buttons

no problem ! I LOVE RUE 21
reply
crocodilemonkey49 9 years ago
show buttons

[deleted]
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

Sometihn my friend told me,but I can't tell anyone.Sorry. :(
reply
piegirl222 9 years ago
show buttons

Thank you for the follow:)
reply
Rue21Glam 9 years ago
show buttons

You're welcome
reply