ShimmyC69

Status:
Joined: November 19, 2005
Last Seen: 8 years
user id: 31006
Hey! Im Allie!!! I love to laugh!

Quotes by ShimmyC69

I always am depressed
I always feel bad
&& I always sit here and remember all those things you said









All credit taken <3
Ding Dong the teachers are dead!!! Dind Dong the school is burned taken over by the devil!!! Ding Dong thank god!
Why do we have music class??? Is it to learn music or is it to tourture us??? Why do we have art class??? Is it to learn how to draw or is it to tourture us??? Why do we have gym??? Is it for us to get in shape or is it to tourture us??? (i like gym but for the peeps that dont) Why do we have teachers??? Idk why we have teachers cuz they dont get me anywhere in life!! HA HA
Like omg that is soooo fetch!!!
>3 mean girls Gretchen
Dear Heart,
Sorry for the butterflies,its his fault.

No credit taken lol there is an icon that says that.
What a beutifal chocolate man oh oh oh
>3 white chicks
A camel and an elephant were talking all of a sudden the elephant said HA you have boobs on your back! And then the camel said ya thats real funny coming from some1 with a d*** on their head.

No credit taken
We dont have to try to think the same thoughts we just have a way of knowin everythings gonna be ok we laugh till we cry read eachothers minds live with a smile make it all worthwhile make it all worthwhile life has moments hard to describe feelin great and feelin alive im never comin down from this mountin were on always knowin were gonna be fine feelin great and feelin alive never comin down from this mountin were on the view is so clear and its crazy up here life is amazing when your on the ride we dont wanna sleep just wanna stay awake theres so much to say not enough hours in the day we laugh till we cry read eachothers minds live with a smile make it all worthwhile make it all worthwhile life has moments hard to describe feelin great and feelin alive never comin down from this mountin were on always knowin were gonna be fine feelin great and feelin alive never comin down from this mountin were on the view is so clear and its crazy up here life is amazing with u on the ride no time to be lazy the journey is perfect the pace is so crazy the race is so worth it i will be with u we'll do this together always together life has moments hard to describe feelin great and feelin alive never comin down from this mountin were on always knowin were gonna be fine feelin great and feelin alive im never comin down from this mountain were on the view is so clear and its crazy up here life is amazing with you on the ride the pace is so crazy the race is so worth it life is amazing with you on the ride

That was a song by aly and aj it was also on the sisterhood of the traveling pants u can add periods and exclamation points i was just rushing to write it.
***Your hot im hot***
***Your fun im fun***
***Your cool im cool***
***Your Sweet im Sweet***
***You got Cash to spend on me***
***You better buy me things i better get things***


Ha lol I dont no why i wrote that but ok.... But all credit taken lol