Steph (:*

Status: Taking the day on one step at a time
Joined: September 20, 2017
Last Seen: 2 years
user id: 400380
Location: Ohio
Gender: F

Comments to Steph (:*

Sign in to leave a comment.

nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

HAYYYY. Glad to finally hear from you girl. That's okay. Life gets in the way at times! How's the salon job going? Is it everything you hoped for? Awh, sorry to hear about the lack of house news though! Hopefully you will hear something at some point.
YES ACTUALLY. The camp was supposed to call me on Wednesday to talk to me about a position there, but we had a really bad storm that day and I didn't hear from them, and I still haven't, so I'm assuming the place lost power and that's why they haven't gotten back to me! :/
I'm trying to stay positive.
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

THANKS GIRL. I'll keep you updated as to if I ever hear back from this camp. In the meantime, I'll be hunting over for other openings!
Well at least you were busy yesterday! I think being swamped is still better than doing nothing!
Oh boy, that's not a good sign. Good thing you investigated the house. :/
I hope you find a nicer one sooner than later!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Hey girl! Sorry i've been so MIA!! i've just been super busy with my new job and trying to get into the salon 3 times a week ugh. Still nothing on houses /:
Have you heard anything from that camp yet????
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

YUP. My mom has been a hairdresser for pretty much her whole life, she does my hair! That's so wild! You should at least get a discount because you'e a hairdresser!
I really hope I'm able to land a camp job soon. Oh don't worry I will, I don't want to get sunburnt either. My store is so dead over the summer, literally when I was there this past year I was getting paid for standing there and doing nothing, and I'm not okay with that!
Oh wow that is super exciting. But hey, all that packing will be worth it once you've settled in. :)
Do keep me updated on the house!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

That's awesome! I've been the same way, always doing someone's hair lol I only get a discount at one store but it's not like a "real" hair store unfortunately ):
I bet you'll kill it and for sure get a camp job! I believe in youuu!!! Plus you would be on the go all the time you're days going to fly by so fast. Keep me posted on the job hunt!! :)
Getting paid to stand around and do nothing is how my job is during the week, and then today was super swamped since it's Saturday ugh.
Well we went and looked at the one house and let me tell you that how was a disaster!! The foundation was crumbling under the house, the floors were either caving in or tilting one way. So that house was a huge no no. We're still keeping a look out and hope to find a house soon!
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

TRUE! I just ordered food today and now I'm even closer to broke, oops! The struggle is definitely real.
THAT'S AWESOME. Congratulations on being an official hair dresser. My mom is a hair dresser, have I ever told you that I don't remember! But she works in a salon and she takes people at home sometimes, and she spends a LOT of money on hair care products let me tell you.
Well, I'm in the process of applying to summer camps for this coming summer so I can work in my field! I ain't trying to do retail again for the summer, I need experience with children. xD
Hoping that I get a job somewhere, but that's all that's new with me for now!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Lol i'm so guilty of ordering food when I should be saving xD
That's so cool!! I didn't know she was a hair dresser as well! I can believe that she spends a lot of hair stuff. Let me tell you i'm about to drop like $200 buying all my stuff for my booth ugh!! Good thing i'll have a factory job to keep up the money lol hopefully!!
Oooooh summer camp would be such a blast! Being outside all the time and around kids would be such an amazing time!! I hope you find one that you really like. Just make sure you sunscreen up the kids really well! Don't want them to get all red and toasty lol I don't blame you for not wanting to go into retail again lol sounds like a nightmare and too much time inside instead of being outside.
OO something new we're going to look at a house tomorrow and hopefully it's the one so we can put down a payment and be moving soon!! Excited but super not because that means a lot of packing and getting everything settled again. and let me tell you moving two big beds into a super tiny truck is the worse. Worrying if it's going to fly out of the back or not xD
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Aw thank you for saying that! I will take your kind words to heart!
It sure did. Final projects were still a lot of work though.
That is true! I'm nearly broke from Christmas! :/
Anything new with you lately?
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

You're very welcome doll!! (:
I feel ya trying to save up money after Christmas is seriously the worst lol. Going from broke to hey I found a penny xD
I passed my cos exam so i'm now licensed :D trying to save up for that so i can move all my stuff into the salon. I have to buy ll new tubes of hair color, new tools, capes ugh so much money let me tell ya. That's about it with me for now lol
How about you? Anything new or exciting happening your way? :)
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

I'm so stressed about this semester already. My advisor said this will be my hardest before I transfer!
I didn't have any final exams actually, just final projects! I lucked out this past semester. xD
I feel like I wasn't even on break from school though because I've been working extra hours every week!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Don't stress out too much!! It may be hard, but at least you're very smart and know what you're doing i'm sure (:
That's good to hear you didn't have any exams probably took away a lot of stress of that for sure!!
There's nothing wrong with working extra hours just means you're bringing in more money to save :D
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Yeah I had New Year's day off! Had to work the day before and the day after though.
Wow, sounds like a good haul. My Christmas was better than my New Year's too!
I got clothes, money, Taylor Swift stuff, a book, and candy. Nothing too crazy. xD
I go back to school in a couple weeks!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

So glad to hear you had new years off!! Sucks going back to work the day after though lol
Sounds like you did great on gifts too!!
Ick going back to school sounds rough lol I don't miss that at all xD
Did you have exams before you went on break?
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Klauss is super sweet! I guess I hope we stay together for a while, but we'll have to see what happens!
I'm not sure if I have to work New Year's yet. My manager is going to do my hours with me tomorrow.
Oh that's awesome! A lot more money, yasssss!
I did have a nice Christmas. How was yours? :)
What kinds of gifts did you get?
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

I really hope you guys stay together for awhile too!! I hope you ended up getting New Years off!!
Right?? More money is what I for sure need right now lol
My Christmas was so good, way more better than my nye
I got a bluetooth radio for my car, and a uv lamp for my gel nails and then just some art stuff so I can paint again
What about you doll? what kind of gifts did you get??
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Yup, Klauss loved the blanket I got him. He says he uses it when he's up late on his computer!
Klauss got me a stuffed snake and two Taylor Swift magazines! I flipped out a lot, it was so nice of him.
Aw that's kind of not so good. But I mean, you still have a job, which is better than nothing, right? :/
Do you have to work on Christmas?
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Sounds like you had a great Christmas together!! (: Oooh he sounds like a keeper!
I didn't have to work Christmas but I have to work new years and then i'll have after work to spend with my man.
I got a call back from the factory I use to work at and I should be getting hired in soon hopefully so I can move on and make a lot more money for sure.
Hope you had a really good Christmas with your family and boyfriend!! (:
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Oh geez! That's rough, but at least you're making that bank.
Yes I did. I got him a Harry Potter blanket! :P
I think he's giving me mine tomorrow.
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Awww cuteee!!! I bet he'll absolutely love it!
If he does let me know what he gets you!! :D
Eh i'm not really making bank since they combine my waitress and kitchen checks together so they take a lot more out /:
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Aw you're a good girlfriend! I've been working all weekend too. xD
I'm excited for Christmas though.
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Haha aww I try to be. They bumped me to working 6 days a week so thursdays are my only days off and it's killer rn lol but atleast i'm making some money.
Yess girl i'm so excited for Christmas!! Did you get your man anything? (:
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Thank you so much. I'm happy too.
Right? I can't believe I made it this far, to be honest! xD
How's your weekend going?
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

You're very welcome girly!! (:
Yes and trust me it'll speed up a lot for you. :D
Pretty good made some dinner for my boyfriend and his buddy, been working all weekend. That's about it for me lol
How's your weekend going?
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Yeah I actually just realized today how much I like him. We hung out all day, it was really nice!
That's so awesome! I wish you luck with the boards, whatever those may be. :P
I only have one more day of classes left and then my semester is over!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Awww that's so awesome! i'm so happy for you :D
And yay!! can't believe how fast school is flying by for you, it didn't feel like it went that fast when i was in school haha
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Thank you so much. I'm still adjusting to the fact that I'm dating one of my best friends, but yeah, I'm happy.
YAS the food was really good! Definitely want to go back to that restaurant with him!
Oh that's dope. Hope you get into a salon sometime soon, so you can work in your field. :P
I'm fine with my job myself, but working in my field would be so much more fun!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

You're welcome girly!! I bet it's still kinda weird but pretty soon it'll just be a normal!
Aw i'm so jealous i've been craving that food for like ever :D
I actually got a salon job super fast, just gotta wait to pass my boards on the 10th of january!
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Yeah I can honestly say I've never been on a bad first date! I've had two before this one! Awh that's so sweet! First dates are a nice thing to remember.
CONGRATULATIONS GIRL! So what's next for you after your graduation?
The date went very well. We hung out at his house first and then he took me out for Japanese food and then we walked around downtown and then he bought me coffee, it was really nice! :)
We're officially boyfriend and girlfriend now.
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

Awww yay that's so good to here!! Congrats girly!! I really hope you two are happy (:
That sounds like an awesome date btw!! Hope the food was good too :)
I got a job offer at a salon that I have to go in and see what the pay is and all this other stuff.
Looking for jobs right now so I can leave the restaurant, hopefully i'm outta there asap.
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

YOU CAN ADD ME ON SNAPCHAT! It's nicolerbieber (I made it when I used to like Justin Bieber but I don't anymore)
Thank you so much. I'm a little not used to it because it's so new, but I think we're already going on our first date on Saturday, so that's exciting! :P
I'll have to let you know how that goes.
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

I added you!!
Yay!! First dates are always the best thing ever. I still remember mine with my current boyfriend lol
It's always funny how you remember the littlest things.
Graduation went so good today, time seemed to fly by way faster than normal. Sad to leave all my friends behind but I promised i'd go back to each of their graduations.
Let me know how your date goes!! I can't wait to hear all about it!!
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Flying was pretty okay. A lot less scary than I thought it would be! Yeah it was interesting, but not something I wouldn't do again. I hate airports though!
That sounds like such a cute dress. I'm sure you'll rock it.
Gee I hope so! I can't wait to transfer and live in a dorm and be away from home! :3
Also, a little life update for you: I have a thing with my best friend, we're dating but with no labels right now.
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

I've flown once and haven't done it again since so I know what you mean lol
It's so adorable, I wish I had you on snapchat so you could see!!
I'm so excited for you to transfer and enjoy the rest of your college time :D
Oooo girl get it!! I'm so happy to hear about that!! I hope everything goes great with you two! (:
reply
nicolešŸŒ¹* 2 years ago
show buttons

Yessss, my dad's was so much fun. It was my first time on a plane as well.
Yeah I have been so busy! The semester is almost over, so crazy!
OH MY GOSH THAT'S SO EXCITING. I bet you can't wait to graduate. :)
I wish I was graduating!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

How'd you like flying?? It freaked me out the first time lol but i'm so glad you've been having such a good time lately!!
YES GIRL I AM SO EXCITED :D
I've got this off the shoulder plum dress that I can't wait to wear tomorrow.
Your day will be here much sooner than you think darling! (:
reply
nicolešŸŒ¹* 3 years ago
show buttons

It issss! My mom always says, "People who aren't Italian wish they were!"
Yes the food at my cousin's wedding was also very good. I enjoyed every part of that honestly. :)
Sorry for the late reply by the way, I was in St Lucia last week, for another wedding, this time, my dad's!
reply
Steph (:* 2 years ago
show buttons

I use to date an Italian and let me tell you that food was always amazing! You're mom is pretty right on that part haha
I'm so glad you enjoyed the wedding!! I hope you had a great time at your dad's as well! (:
You're just one busy bee haha.
But don't worry i've been busy myself, with Thanksgiving and getting everything done at school so i can graduate Thursday woo!!
reply
nicolešŸŒ¹* 3 years ago
show buttons

Yes indeed! I'm Italian, so I would know!
Yessss, the wedding was so much fun. I really enjoyed myself. :)
The ceremony was nice and for the rest of the night I was dancing away!
reply
Steph (:* 3 years ago
show buttons

Oooo being an Italian is probably the best!!
Awwww i'm so glad you had such a great time, especially dancing that's like the best part by far!
Hope they had good food too!!!
reply