SummerSunset

Status: *(^o^)*
Joined: February 2, 2013
Last Seen: 5 years
Birthday: January 31
user id: 348755
Location: NC
Gender: F

Comments by SummerSunset

SummerSunset 6 years ago to SilverStars
show buttons

Mmmm, nice gif.
reply
*escribo* 6 years ago to SilverStars
show buttons

Mine? Oh yeah, it's from Spirited Away:) I love it
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

That's really good!😄
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

I'll pray for your sister Tristy!!!❤
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Prayers for your sister!!!❤
reply
TellitTotheFrogs* 6 years ago to SummerSunset
show buttons

She is okay! She is actually home now!!!!
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

That's really good!😄
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

😊
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Prayers for your sister!!!❤
reply
TellitTotheFrogs* 6 years ago to SummerSunset
show buttons

She is okay! She is actually home now!!!!
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

That's really good!😄
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Is it ok if I text you?
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

What's your cell phone #( just in case you didn't see the other one)
reply
TellitTotheFrogs* 6 years ago to SummerSunset
show buttons

336-972-8525
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Is it ok if I text you?
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Hey, what's your cell phone number??
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Yeah, for some reason the screen keeps scrolling down when I try to type
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

We won!! We won, we won, WE WON!! We're goin to Regionals (BOB)!
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

Oh, sorry! Well, we're still doing it so Im pumped!
reply
sammilove8 6 years ago to sammilove8
show buttons

It's okay. And that's cool. Hope y'all win like we did last year :)
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

We won!! We won, we won, WE WON!! We're goin to Regionals (BOB)!
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

Heeeeeyy! You doin' B.O.B this year?
reply
sammilove8 6 years ago to sammilove8
show buttons

Hey! I haven't been on witty in like a week sorry. And no, they canceled it at my school :(((
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

Oh, sorry! Well, we're still doing it so Im pumped!
reply
sammilove8 6 years ago to sammilove8
show buttons

It's okay. And that's cool. Hope y'all win like we did last year :)
reply
SummerSunset 6 years ago to sammilove8
show buttons

We won!! We won, we won, WE WON!! We're goin to Regionals (BOB)!
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Heh,Thanks!
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

I love your quotes BTW
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Thank you!!!!
reply
SummerSunset 6 years ago to SummerSunset
show buttons

Yep!!
reply
sammilove8 6 years ago to SummerSunset
show buttons

OMG!!! I miss you so much. I would have never thought you had a witty.
reply