SunbolBieber

Status:
Joined: May 18, 2011
Last Seen: 8 years
user id: 175330

Quote Comments by SunbolBieber

SunbolBieber 9 years ago on quote #5584080
show buttons

Im only 12..but me maybe? :) Im looking for a bff too :) (online obvz) Im a Directioner & Belieber :D I will listen to your problems and try to give you the best advice I can:') We could text maybe or bbm? :) We could sometimes skype/cam :D idk if im funny xD but yeah ;) hehe thanks((;
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #5583186
show buttons

Me? :) Im 12 :D Im really looking for a new online bff xD like not talk on witty? ;D I absolutely love One Direction! Im random at times and send really weird things xD Warning; im dirty minded for a 12 year old :') And id love to fangirl with you ;) about 1D! :D hehehe thank you :)
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #5547922
show buttons

Zayns bff;
-Sunbol
-Black hair
-Brown eyes
-Muslim like Zayn
-Short
:)
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #5547922
show buttons

Zayns bff!!!
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #5547666
show buttons

Nialls best friend;
-Sunbol
-Brown eyes
-Black hair
-Eats a lot like Niall xD
-Laugh a lot
-Has a lot in common with Niall
Thanks (:
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #4206176
show buttons

. I bet all the black people who faved this (I'm not being , I'm black (: ) she's gonna go & say to them like she said black people are hoes and . Shes a ! What the is she going on about?! Eh!
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #4205974
show buttons

Use your word properly, prostitute. Retarded cøck, go boil your head. -.- we HATE and YOU!
reply 0
SunbolBieber 9 years ago on quote #4205826
show buttons

And why don't you shut your mouth hoe? Seriously, sexylexi? Stfu. Stop the . I'm sure your pretty loud too, and here's something. Your a piece of SLUTTY . I have black skin, hate me?! You may be , but we don't wanna see it here, you cøck face. I don't care that iv called you all this, you have no right to be .
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3890481
show buttons

;D
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3890481
show buttons

cool and no problem! ;D ilusm <3
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3840368
show buttons

aww, haha it says I ♥ you ;D
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3741133
show buttons

:P yup.
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3741123
show buttons

I multiplied it by 3 and got 6 :L Wow. I'm a goody two shoes :')
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3706515
show buttons

my sister x)
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3403623
show buttons

you stole this off me too -.- DELETE IT .
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #3422767
show buttons

I admit ;L
reply 0
SunbolBieber 1 decade ago on quote #2496855
show buttons

I LOVE JUSTIN DREW BIEBER MAUAHAHAH XD
reply 0