abbywight

Status:
Joined: September 29, 2011
Last Seen: 8 years
Birthday: May 2
user id: 222240
Gender: F

Hey. (: I'm Abby!
I turn 16 on May 2nd
I love hanging out with my friends and boyfriend!
You should follow me:) I always follow back. I love meeting new people. So just comment on my profile and I'll comment back:)
*2-28-11* Best Day Of My Life!<3
Photobucket

gif maker onlinegif maker online
 
Gif



Create an Soulja Boy Superman Dance
Jenna Marbles Hates Being a Grownup Pictures, Images and Photos jenna marbles Pictures, Images and Photos CanIgetpregnant Pictures, Images and Photos jenna marbles Pictures, Images and Photoshow to make animated gif
how to make animated gifgif generator
gif generatorWhat i think i look like partying with my friends



Icon



what we really look like



Icon



Make gif stories easily: That's So True.com!

Comments to abbywight

Sign in to leave a comment.

brokendreams* 9 years ago
show buttons

Omfg
Your picture is so f/cking cute< 33
That makes me want to do that with my bf!
And of course take a picture. c:
Hahah you're really pretty from what I can see haha ^_^
reply
Till_Death_Do_Us_Part 9 years ago
show buttons

Well thanks Darlin'!(:
reply
idocartwheels 9 years ago
show buttons

hey your beautiful! dont let anyone think other! xoxooxxx folllow back??<3
reply
shaejensen11 1 decade ago
show buttons

yu are so pretty
reply
shaejensen11 1 decade ago
show buttons

See yu sooon :''') cause im happy to get to see yu soon hopefully;)

reply
shaejensen11 1 decade ago
show buttons

we miss you abby kylee nd amira both miss yu guys sooooooooo much so do me nd t
reply
irememberthatTime 1 decade ago
show buttons

haha :)
reply
irememberthatTime 1 decade ago
show buttons

hey sit by me in K Bros!! :)
reply
evey 1 decade ago
show buttons

username-great
profile- marry me ! i love jenna
quotes- marry me ! they are soo good :)
profile pic-amazing so cutteā™„
rate 9 not 10 because i dont know you that well :)
reply
shadysback 1 decade ago
show buttons

music u
reply
shadysback 1 decade ago
show buttons

haha na dont be jealous but thank you
reply
shadysback 1 decade ago
show buttons

awww i love little kids. SOOOO prescious
reply
shadysback 1 decade ago
show buttons

trut is ur really pretty but we've never talked, and the kid in your profile picture is adorable. and i like jenna marbles too! :)
reply
MrsDanielTosh 1 decade ago
show buttons

Thank you! Maybe that and the underneath part of my bangs too? Im so excited ahha oh and youre gorgeous btw!(:
reply
brunettebabe26753 1 decade ago
show buttons

ahh (:
jenna marbles!!
haha and you are gorgeousss by the way (:
reply
you_want_this_gurl 1 decade ago
show buttons

98 :3
reply
you_want_this_gurl 1 decade ago
show buttons

ok sooo what should i put here ok well ur really pretty :3 and you seem really awesome to be around XD
reply
HeCheatedOnYouWithMe 1 decade ago
show buttons

no probleemm! and thanks!
reply
Charm_Bracelet082 1 decade ago
show buttons

LOL Love the cheesy pickup line. And adorable baby on your profile pic.(I F*CKING LOVE JENNAMARBLES!!!)
reply
Mangooo 1 decade ago
show buttons

My face after your cheesy pick up line: owo
reply