amyICONiac615

Status:
Joined: August 15, 2011
Last Seen: 9 years
user id: 207952
I'm just a girl with some issues.(: My names Amy. I blow the candles out on September 18. GLEEK! I happen to be a serious LAXER.<3 And I'm kinda in love with an auhmazing guy(: It doesnt matter cuz i still wish i had a different life. Blonde? You know it. Crazy? Deffinetly! ICONiac? Hell. Yes. Nick Mara<3
MyHotComments.com + HotFreeLayouts.com
AMYMyHotComments.com
MyHotComments.com + HotFreeLayouts.com

Quote Comments by amyICONiac615

amyICONiac615 1 decade ago on quote #3792752
show buttons

ditto.
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3792003
show buttons

whats the name of the song?
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3789299
show buttons

ditto.
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3779601
show buttons

i wish i had ur mom
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3702679
show buttons

me?
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3692879
show buttons

i'm here if you wanna talk
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3692707
show buttons

meeee(:
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3692020
show buttons

THIS. MADE. MY. DAY. :D
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3691931
show buttons

if you need to talk im here
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3497134
show buttons

my fattnes :/
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671742
show buttons

happy birthday.< 3
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671731
show buttons

yep it did.
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671732
show buttons

soo srry.
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671735
show buttons

i'm here i you want to talk i care
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671705
show buttons

i. totally. understand. :/
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671691
show buttons

if you need to talk i'm here
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671649
show buttons

if you need to talk i'm here
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671619
show buttons

same.< / 3
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671570
show buttons

haha i know
reply 0
amyICONiac615 1 decade ago on quote #3671570
show buttons

i'm just saying thats not the way i feel
reply 0