cherryxxbaby

Status:
Joined: February 14, 2010
Last Seen: 1 decade
user id: 101336

heeey witty(;
abouut meee
i'm in high school
i blew out fourteen candles in junee
i dance and play guitaar
& just in case your wondering,
my guitar's names are eli and penelope(:
i hate fake people and backstabbers
i love crazy people who aren't afriad to be themselves<3

frieends♥
ap;mm;cg;cp;rm;rs;bb;ss;
oc;kw;ph;mf;pc;lh;mb;bh;
mm;ms;em;ct;em;rp;rm;
and some moree loves<3(:


 

muuusicc♥
alkaline trio; katy perry;
aerosmith; eminem;
the killers; taylor swift;
bruno mars; the ready set

 


himm♥
i have an absolutely incredible
boyfriend named mattheww<3
he is actually watching me type
this as you are reading this fantabulous
profile. and yes i jsut said fantabulous.
and i love him so much and yeah that's about it. <3(:

Comments to cherryxxbaby

Sign in to leave a comment.

Steve 6 years ago
show buttons

Welcome! Let me know if you need help. I made this site.
reply
liveandlearn_12 1 decade ago
show buttons

meee too girl, me too (:
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

sad face :(
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

uhm, ellie babee, we need to have another sleepover very very soon i never see you in school and its depressing me, :(
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

no no no no no, wigs are itchums! BLAHHH D:
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

hahaha, have fun with them. :D. your taking french right?
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

naah not yett, but i will! maybe idk, i want to but everyone telling me it's gonna fall out is making me paranoid >.<
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

right? especially us being the special blondes that we aree, hahaha<3
reply
singingzombiesx3 1 decade ago
show buttons

i miss you again, even though we're gonna see eachother everyday of the week starting wednesday XD haha love you babygirll<3
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

haha ohh yess! omg im gonna be on vaca in pennysylvania while you kiddies are in school! haha i wont rub it in anymore okayy :D:D ....so whats poppin?
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

well right now im in pennysylvania, and i got some pretty hot shades and other cool stufff :D....im like so excited for high school, its super crazy. like i dont even know anybody but even then i just wanna walk into school and be like "HEY!" and then just have everyone stare at me and just be amazing haha. its okay, we can fureak togetherrr. :D
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

thank u for understanding ells :D hehe.....so whassup? :D<3
reply
mkxisxrad 1 decade ago
show buttons

thanks darlin(: youre awesomeeeee!
reply
writergirl 1 decade ago
show buttons

hello, im writergirl! and u guessed it, i write stories here on witty! and i would love it if you checked then out! okay, well thanks for your time!
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

aww thanks chickaa! love u
reply
MaeqannMassacrex3 1 decade ago
show buttons

ikrr?
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

PSHHH i forgot to type "know" after like. wow i am stupid
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

oh cuz u know, i dont know like anybody in my grade haha :)
reply
noornoor97 1 decade ago
show buttons

oh you will be fine. im more nervous then u r
reply
Dont_bring_yourself_down 1 decade ago
show buttons

Hey hun (:

If your having a bad day just take a deep breathe and remember don't bring yourself down because others are. (: <3 your an amazing person inside and out. always member that

♥☻
reply