crazyMCRfangirl

Status: don't drop that durka durrrk
Joined: March 14, 2012
Last Seen: 6 years
user id: 283792
Location: new account
Gender: F
Don't follow this account because I won't be using it anymore. Follow skylinesandturnstiles if you still care.

Comments to crazyMCRfangirl

Sign in to leave a comment.

*kawaii satan* 6 years ago
show buttons

you probably won't read this, but whatever.
your username omg. i love it. & you watch good youtubers. that is all. c:
reply
heythereeveryone 6 years ago
show buttons

hey thanks so much for being a great follower and my best friend on witty i just wrote a story on witty and i would love for you to check it out THANKS IN ADVANCE Baiii hope you have a great day
reply
SupportSystem 6 years ago
show buttons

If you are getting bullied, please tell me your story.
When nobody is there, I will be.
I love you.
You are beautiful.
No matter what has happened in the past, you are perfect to me and I will always help you.
Please stay strong.
<3
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

You like a lot of the same things as me so we need to be friends. No but really, Mcr changed my life too lol
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

why hello new best friend, nice to meet you, what's your name?
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

haha only seeing your reply now. You can call me Cat, and you're Bridget? hi cx
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

Yes I'm Bridget, nice to meet you Cat. So what bands do you sob over most?
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

omg that gif of Gerard sliding across the floor on that swivel chair thingy.
*ahem*
Mcr, green day, all time low, the script, idk really. I don't really sob over them anymore aha.
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

*claps* I only really sob over one and for obvious reasons I don't wanna talk about
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

I can tell who that is lol.
so how are you doing? c:
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

I'm doing fine, how about you?
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

Fine thanks.
What's up? c:
(btw I followed your twitter, you might see 'Your Creepy Uncle started following you' lmao)
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

I followed you back. I never do anything, how bout you?
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

Thanks c:
Neither do I, but I was at the Gaeltacht Camp (which is a region in Ireland where the just speak Irish)
we done loads of sports, that's all I've been doing though.
Omg how did botdfmusic blog you? haha
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

I kinda called them complete ch0de f***ers
reply
captainsassy 6 years ago
show buttons

Hahah.
I agree with you though.
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

DID YOU HEAR THAT JUSTIN BIEBER WANTS TO COVER AN MCR SONG
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

its a rumor, i was mad when i first heard it but Gerard said it was just a rumor so its all good
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

Oh, okay. I was so mad when I heard. Like, Glee did a pretty good job when they covered SING, but Justin I mean no please no
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

eh I didn't like when glee covered MCR cause nothing can beat them, if justin does people will hate him even more
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

I mean, I'm a gleek, soo.... No, I'm not saying Glee did better, hell, they don't even compare to MCR, but Justin would just make me angry. What song would he cover? Mama, maybe? AND I WAS LIKE MAMA, MAMA, MAMA, OHHH, MAMA, MAMA, MAMA, OHHHHH - YEAH WE ALL GO TO HELLLLLL, HELLLLLL [sung to the tune of bby]
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

oh god i would vomit up my intestines
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

my internal organs would retch themselves up ugh no JB stay away from our babies/husbands/bandom
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

if he ever lays a finger on ANY OF THEM I WILL RIP OUT HIS EYES AND PUT THEM IN A MEAT GRINDER
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

I WILL GLADLY JOIN YOU
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

it will be a fun massacre
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

[joker voice] It's simple. We kill the Bieber.
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

or tie him up and leave him to the wolves
reply
barakat* 6 years ago
show buttons

Or both.
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

both would be nice
reply
fern26 6 years ago
show buttons

Was up beautiful
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

yo sup
reply
smarty1221 6 years ago
show buttons

Hey I'm so sorry that I haven't been on here in forever if you have a kik Kim me at smarty1221
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

I don't have one sorry :/ do you have a twitter?
reply
Sofie101 6 years ago
show buttons

oh no,i didn't forget to put them on,i just didn't:)
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

wait what
reply
the-queen-of-feels* 6 years ago
show buttons

AHMAHGAHD!!! FERARD! GERARD!!! CRYINGGGG SOOO MUCH! I can't believe I have to take seeing them off of my bucket list. X'(
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

don't give up, maybe someday the passion will return to Gerard and we'll have MCR back
reply
the-queen-of-feels* 6 years ago
show buttons

Oh, hopefully.
reply
AmbersWittyProfile 6 years ago
show buttons

Your profile is amazing and I hope you're okay x
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

Thanks, maybe someday soon I will be.
reply
Harper* 6 years ago
show buttons

OMG you're a Psych fan too!
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

kinda
reply
Harper* 6 years ago
show buttons

oh ok.
reply
carson5482 6 years ago
show buttons

Hi. You may have already seen this. Or not. You may believe it. Or not. But I just read it and I need to share it with someone. And none of my friends understand. And I don't really have any MCRmy friends. :b And at the very least, I know you're as upset about the break up as I am. So maybe this will give you some hope? I've been crying for more than 24 hours now, and this is the first time in that 24 hours that I thought everything might actually be okay... Do you think this could be legit?? http://www.reddit.com/r/MyChemicalRomance/comments/1avtfd/get_ready_for_something_everyone_it_isnt_over/
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

I would really like to hope so, but you know what Gerard said. He didn't feel passion for it anymore...
reply
carson5482 6 years ago
show buttons

Yeah, I posted that to you before I saw what Gerard had said. I've lost all hope of them getting back together. But it did help with dealing with the breakup until we got some real closure. :/
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

We have each other now. I don't think I can ever get over this
reply
carson5482 6 years ago
show buttons

I don't think I will over. I'm glad I'm not the only one. Everyone around me seems to think I'm crazy for being so upset. :(
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

Everyone ignores the fact that I feel dead inside, you're not alone
reply
Helgapataki 6 years ago
show buttons

u rock bridget mind if i call u bridge?
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

thank you, and yes you can
reply
Helgapataki 6 years ago
show buttons

:):):):):):)
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

<|:{D>
reply
[deleted] 6 years ago
show buttons

http://www.wittyprofiles.com/q/6673613

three days grace. OWNED
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

yes
reply
FallOutGirl23 6 years ago
show buttons

Wow, your music <3
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

haha thank you
reply
phani 6 years ago
show buttons

Heyo Bridget....:)
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

hello Phani
reply
QueenOfClovers 6 years ago
show buttons

Im dying right now. You wanna know why? YOU WANNA FUHKING KNOW WHY??? Cuz Frank just posted this shet on his website :P If you've already read it then read the again. And laugh. frank-iero.com (the post from March 4 btw)
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

OMFG I SAW XD
reply
QueenOfClovers 6 years ago
show buttons

was that too pushy? ^^^
reply
MissTomlinson 6 years ago
show buttons

You have the best taste in stuff.
reply
crazyMCRfangirl 6 years ago
show buttons

awh thank you <666
reply
smarty1221 7 years ago
show buttons

It's so sad crying turns into sobbing sobbing turns into dieing and dieing turns into dead !
reply
crazyMCRfangirl 7 years ago
show buttons

agreed
reply
Amenah 7 years ago
show buttons

http://thoughtsandstardust.blogspot.co.uk/2013/01/9-post-it-note.html
^-- Believe it because it's true. ♥
reply