dangerRadio

Status:
Joined: August 11, 2010
Last Seen: 8 years
user id: 120375

Hey there, my name's Emma! I'm 16.
I like to snowboard, watch hockey (goooo Rangers), read, sleep.. boring stuff like that.
My faaavorite thing to do is listen to music. I could really just sit somewhere all day just listening. Maybe that's called lazy, but whatever..
Most of these quotes are taken from songs or shows. Or books. Stuff like that. I'm not too creative ;)

Comments by dangerRadio

dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

oh my gosh haha i wisshhh the whole class hadn't read it. would have made me feel so much better but oh well, i guess it all worked out anyway. babysitting isn't too bad really. all i do is eat the peoples food haha i feel like everyone has better food than what we have at my house! but i totally pig out it's amazing.
my parents are divorced and stuff and i don't see my dad as much as my mom, it's basically whenever we wanna see him or we go out to dinner and stuff. he didn't even know i got my braces off until like a week and a half after i got them off but oh well, i don't really expect him to be filled in on every detail anyway. but yeah, driving huh? i hate it! seriously every time i go out to practice i get beeped at. it's so bad ahahah and i can't turn at aaallllll.
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

Ohh boy. Hey girrrl!
Good luck this summer. That seems kinda insane. I don't think there's anything I have to do over the summer for any classes.. and if there is then I'll find out like a week before school starts and I'll be in a frenzy to try and get it all done. That happened in 9th grade! I didn't know I was supposed to read 1984 (did you read it? bleh) so I go into school all oblivious and BAM she's like so how was the book guys? and I was all omg omg what book what book please do not call on me for aaaanything. Gah, it was horrible haha she gave me and these two other girls a week to read the whole book because somehow we missed the memo there.
But yeah, job. If anything I wanna work at the library. It's so peaceful there (and air conditioned haha). My dad owns his own company but he says there isn't much work to do so meh. I really don't think I need a job at all but my mom has been giving my number out to people who need a babysitter so I'm like uhhh okay mooom and I have to babysit whenever these people call. Not that I really mind it it's just my mom isn't asking me if I wanna do it, which automatically makes me not wanna do it. Oh so rebelliousss. You're not talking to your dad you mean?

And sorry for my total fall off the face of earth D:
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

ohh, really? why's that?
my mom is job hunting for me.
They've shifted their efforts from my sister (who's older) onto me -_-
really, what the heckk
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

worrrrd sistah. I want to sit around knowing I won't have to do anything for 2 months!
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

ours is toooo! guess we had the same break theere! depressing.
Our last day of classes is June 10th -_-
Then all the finals and junkkkk. Sooo not excited for that! Though I wish school would just hurry up and leave me alone haha
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

*at home
ahahahahah my baaaad!
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

yeeeahh. I can't imagine myself living like that. But I also don't wanna be a bum who lives him for college (like my step-brother..) sooo I dunno! but whatever, not my problem yettt.
Ohhhhh. I don't really keep track of college sports and stuff. All I really keep track of is hockey haha <3
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

We only saw the freshman ones but like, they were so small and cramped!! And they didn't have bathrooms.. which I knew already but it was a seperate room for the hall and it was 3 stalls, 5 sinks, and 3 showers. And the showers were just those little.. things haha I don't even know but I can't live like that for 2 years! What's VCU stand for? I have like no college knowledge ahaha sorryyy.
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

yeah! I felt kind of guilty. But like, I didn't know him so that makes it a little better I guess haha I dunno.
I went to look at this college with my mom and sister! we went for her. I still have another year of high school thank god after seeing those dorm rooms.. they were baaaad!
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

my mom never allowed us to go to any. but we were finally "old enough". I never even met the dude! At least take us to one where it would mean something..
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

I've been to one wake. It was really weird I felt strange looking at a dead guy. I didn't even wanna look but then I did and it was like ewww you are dead and then I got scared he was gonna pop up. Too many scary movies! haha
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

awww that's so depressing!
My regular dentist is so scary oh my gosh. Like, aghh I can't even explain haha but he looks scary...... and when he talks he can't like look anyone in the eye so it's like "ummm are you talking to me...? or the wall.." and it's awkward haha
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

Aw man that's so sad!!! :'( Was he or she old??
The new layout hahaha
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

Yeah, that's what I thought! I was talking to my math tutor and he said it wasn't necessary but I was pretty sure it is.. alright then. I guess we're smarter than a 50 year old. Go us!!!
It's for dentist stuff. I'm getting my braces off on May 24th! I'm so happy! I can feel my teeth again haha I miss them a lot :(
But yeahhh I think I came on for like 2 seconds saw it then got distracted. I still don't know if I like it or not..
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

gah D:

I'm not sure if I'll need chem haha but I want to be a doctor so I'm pretty sure I'm going to.. I don't know why I'd need to know it but I dunno. Can't hurt, right? And the shots were novocaine or however it is spelled haha THANK GOD I'm done with that for a whiiiile!
Anyway, how've you been?? I see there's this new layout..
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

aw yay that's so great!!! but yeah poor monica haha I'm sure she'll live though.. me and chem don't really get along. it's so hard! but I'm gonna need it..
nothing much reallyyy. i went to the dentist yesterday.. and I needed three shots! i thought i was gonna die. and then I couldn't feel my face for most of the rest of the night.... and I couldn't talk without sounding weird or biting my tongue ahhahaha fun times!
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

I hope things get better for ya girlie!
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

it's his fault it's been a bad week, right?

yeah, it is fun haha excited to play again later
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

awww I'm sorry it's been a bad monthish week :(
It's gotta get better though, no? :)
And nothing much has been up with me.. I'm a very boring person ahahaha but for the past like, 3 hours I've been playing that dancing game for Wii! It's so much fun! And a great work out I was sweating so much haha
reply
dangerRadio 8 years ago to khushhx0x
show buttons

OH MY GOSH GIRL I'M SORRY. It's been like a month. I'm horrible D:
what's been goin on with ya?
reply