frenchfryyyyyy

Status:
Joined: March 19, 2011
Last Seen: 9 years
user id: 159224
Hey there. How’s life? I’m a fourteen year old American girl. The name’s not important, and I don’t want anybody I know to find my Witty anyways. I don’t think anybody I know even has one, but you never know. My username means absolutely nothing to me. I just picked a random word haha. I’ve been on here since December 2010. I’m a freshman, going to a big high school, quite a change from my tiny little middle/elementary. Surprisingly, middle school was the best years of my life. The girls in my grade were super close, and there was zero dating or drama. People judge me too fast. They assume that because I’m smart, I’m a nerd and no fun to be around. I’m not that hard to get along with though; if you’re nice to me and my friends, I’ll be nice to you. I’ve got red hair and I’m proud of it. I hate the word “ginger” though. For the record, ginger is actually the color of blond hair. Look on Google Images. I’m a major perfectionist, and I hate it so much. I like math and language arts, and I think science is interesting but I'm absolutely horrible at it. I want to be a teacher someday. I like basketball and volleyball, and I did gymnastics for a very long time before I got surgery and stopped. I don’t like high school sports much because I hate it when things get over-competitive. Also, I play the flute, marching band is amazing. And I do speech and debate. I'm a cool nerd. (;
I love music. I listen to your basic pop stuff. I love Taylor Swift and One Direction. I went to a Taylor Swift concert once. It was spectacular. I love to rap, especially Nicki Minaj and B.O.B. I hate it when songs get overplayed. I go through a cycle-- love a song, it gets overplayed, hate it, don't hear it for awhile, love it... I memorize song lyrics really fast. I can find song lyrics to relate to almost anything. If something comes up in a conversation that reminds me of a song it will be in my head all day. I like to spontaneously burst into song, but I don’t think I’m a good singer. Actually I can’t tell if I am or not. And I can’t ask somebody because I don’t know if they are being honest or just trying not to hurt my feelings. I hate the sound of my own voice in recordings. Okay this is getting pointless. Anyways, I like to read. Then I read The Hunger Games and the Divergent series and now no other book ever compares in my mind. Confession: 1D fanfictions on Wattpad are my guilty pleasure, If I'm not really into a "real book", I'll be reading these. It sucks that my English teacher doesn't consider that reading lol. But I only read the ones with good grammar and spelling because bad grammar and spelling drive me crazy. I probably screwed something up in this box and am going to look like a hypocrit but whatever. I doubt anybody read this/ noticed/ cared I don't even know why I bothered to write it. I don't think anybody will ever read the whole thing. If you did, I love you, and you should definitely comment and talk to me. Lol that sounded desperate. Oh well I am desperate -__-
I  am not a word. I am not a line.
I am not a girl who can ever be defined.<3


CREDIT(:


Comments to frenchfryyyyyy

Sign in to leave a comment.

lovecrazy 9 years ago
show buttons

So you commented on my quote asking if it was a boy or a girl..
To clear things up, my cousin that thought they were pregnant is a boy lol :p
reply
KaylaMarieCovers 9 years ago
show buttons

What's your Wattpad name? mine is BelongInHogwarts if you're interested in HP fanfics!
reply
lalalexy 9 years ago
show buttons

thanks for the follow :)
reply
rissa7373 9 years ago
show buttons

haha, well I'm glad I could make you laugh. =) Or smile and catch your attention or whatever.&hearts; haha
reply
DieAlone 1 decade ago
show buttons

I know aye
reply
DieAlone 1 decade ago
show buttons

I know right?
I was just there looking for my mum to save me from explaining what had happened.
reply
karin95 1 decade ago
show buttons

Thanks so much for the support.. she is using cream for it now... it helps a bit with the itching.. and im glad your all taken care of as well :)
reply
famous_13 1 decade ago
show buttons

thaanks!
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

awee, okay. :[ hahaha. talk soon 'no-social life buddy' ;D xoxox
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

the list goes on. -.- hahahah. xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

we had like ten hannah's. -.- heh. xoxoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

very true. :D my cousin's called grace. :) xoxox
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

really? lolol. to me, it's a boring name. :L xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

love. your. name. i'm hannah. :D xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

let's have no social life together. over the internet. hhahahaha. xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

OMG IKR. :D xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

i. would. not. be. able. to. live. :o xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

i mean, i do that anyway, sooooo. haha. ;) xoxo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

ikr. why can't homework ever be 'Find the funniest video on YouTube by Friday'? Ugh. ;D xo
reply
SmileLove 1 decade ago
show buttons

lolol, i do that all the time. ;D xo
reply