gingerfox3

Status: I'm finally 13
Joined: January 26, 2012
Last Seen: 6 years
user id: 268092
Location: Under your bed
Hey! The names Kara and im !3 years young. I blow out the candles on July 29th.  My sport is soccer. Favorite color is hot pink.
 Love to make people smile!!!:)))))
I love all kinds of music. But my favorite is country and pop. wellim really baad at writingg theese so ummm. I'm really crazy and entergetic. and my friends say im pretty funny. If your having a baad day just comment on my page and i will try to get a smile on your face!!!!! if you have read all the waytil now. Congratulation because you are awesome!!!  Now go off into the witty world and fave all my quotes and don't forget that all of you guys are beautiful just the way you are!!!

P.s i like getting followed
 
beautiful
Napoleon Dynamiteget word flashing 

Comments by gingerfox3

gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

...I'm fine. But than you anyways
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

Lol twinning
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha true
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Ya it doesn't seem the sane any more
reply
Hale_Storm18 6 years ago to gingerfox3
show buttons

There was an influx of b.tches
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha true
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

Everything's so dead. The top quote is like 150 favs...

(Btw I'm like dying inside...OMG Steve replied to me)
reply
LettingSecretsGo 6 years ago to Steve
show buttons

Lol what's funny is I came on his account to ask the same exact question.
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

Lol twinning
reply
gingerfox3 6 years ago to kissonthelips
show buttons

absolutley love you're profile
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

what happened to witty
reply
Steve 6 years ago to Steve
show buttons

What do you mean?
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

Everything's so dead. The top quote is like 150 favs...

(Btw I'm like dying inside...OMG Steve replied to me)
reply
LettingSecretsGo 6 years ago to Steve
show buttons

Lol what's funny is I came on his account to ask the same exact question.
reply
gingerfox3 6 years ago to Steve
show buttons

Lol twinning
reply
gingerfox3 6 years ago to Hale_Storm18
show buttons

witty seems so dead...whats up with it. i havent been on for a long time
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

oh haha
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha I usually don't look like that I have curly hair
reply
happyfeet12 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Oh but either way you still look like her like your face :)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

oh haha
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

What's ur wattpad
reply
sugarfreak 6 years ago to gingerfox3
show buttons

http://wattpad.com/mariaox :)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

aww shucks im flattered!!!! someone will be getting blown uo with notifications
reply
HelloSmileyFace 6 years ago to gingerfox3
show buttons

awww hahaha thanks!! :):) <33
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

ok :) are you gonna make quotes anymore
reply
sugarfreak 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Yeah, maybe when I feel like it ♥♥
My will be writing on Wattpad so if you want to read them you can read them on there!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

What's ur wattpad
reply
sugarfreak 6 years ago to gingerfox3
show buttons

http://wattpad.com/mariaox :)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad!!!!!:)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Those people lie!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha, thanks! (: That really means a lot!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad!!!!!:)
reply
gingerfox3 6 years ago to Scorpionpoisoned
show buttons

Thanks! You really made my day better
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Your really pretty!!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Really? Thanks! I always get told I'm really ugly.
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Those people lie!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha, thanks! (: That really means a lot!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad!!!!!:)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

OMG like I'm smiling so big right now. I bet your good looking too(sorry I don't know if hari is a boys or girls name)
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Lol, it's a girl's name, but thanks!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Your really pretty!!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Really? Thanks! I always get told I'm really ugly.
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Those people lie!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha, thanks! (: That really means a lot!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad!!!!!:)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

You seriously just made my day...people on witty just come out of no where and give complements....it's great
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad! You deserved to hear it, though. I truly think you're gorgeous. :)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

OMG like I'm smiling so big right now. I bet your good looking too(sorry I don't know if hari is a boys or girls name)
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Lol, it's a girl's name, but thanks!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Your really pretty!!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Really? Thanks! I always get told I'm really ugly.
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Those people lie!!!!
reply
Hari* 6 years ago to gingerfox3
show buttons

Haha, thanks! (: That really means a lot!
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

I'm glad!!!!!:)
reply
gingerfox3 6 years ago to gingerfox3
show buttons

:)))))))))))) thank you!!!!
reply