gravity_enemy

Status: Cork
Joined: December 28, 2011
Last Seen: 1 year
Birthday: August 25
user id: 256269
Location: In my computer. That's basically it.
 

 
 



 

Comments to gravity_enemy

Sign in to leave a comment.

∦☔∦* 7 years ago
show buttons

Thanks For The Follow XD
reply
Hellboy 7 years ago
show buttons

Your pretty and you seem like a very sensible person
reply
The Chosen One* 8 years ago
show buttons

HEYY
reply
daniigee 8 years ago
show buttons

hey my names danielle too! youre really pretty! and i hope it means that hes gonna ask me out o something like that
reply
Ethanol 9 years ago
show buttons

lmfao my profile picture is Kendall Jenner.
reply
Rajsonkar 9 years ago
show buttons

thnx .. but i cant use omegle coz i dont hav pc
reply
gravity_enemy 9 years ago
show buttons

darrnn. Yeah. I can't use it much either.. haha.
reply
FallOutGirl23 9 years ago
show buttons

Wow! You like some awesome bands :D
reply
gravity_enemy 9 years ago
show buttons

Thanks! Haha, they are pretty awesome:)
reply
ChocoTaco 9 years ago
show buttons

You and your dog are so cute! I love your page and quotes c:
You seem really nice ^-^
reply
gravity_enemy 9 years ago
show buttons

Thanks, and she's a sweetheart.!!(: I just looked at your page and quotes too, really awesome quotes, and I love your page format. -- you seem pretty witty popular! what's your secret?!:O
reply
ChocoTaco 9 years ago
show buttons

You're welcome!! And haha thank you <33 I don't really have a secret. I just post original quotes for the most part unless I find something really funny somewhere else that I know hasn't been used before (:
reply
thebong 9 years ago
show buttons

Thank you for the comment, i was thinking about divulging more into the whole story of what makes an assassin and in the mind of one. But of course naturally there should be romantic interests but if i make my main character completely heartless then he could just be using her for his own personal gain. Things like that i was thinking of incorporating into the novel :)
reply
nevercutyourbeautiful 9 years ago
show buttons

If you ,
cut
have an eatting disorder
dealing with bullying
or a bully
suicidal thought
family issues
depression
or anxity.
Or even ANYTHING you wanna talk about or get off your chest
Im here for you.
thats what this account is for.
My goal in life is to save a life.
Stay Strong and Dream Big Beautiful!
also please dont reply, please comment on my profile:)
i cant see them
reply
a l a y n a ✌* 1 decade ago
show buttons

K?
reply
upanddown143 1 decade ago
show buttons

yay! i found another starkid! I just love when that happens :)
reply
cvnt* 1 decade ago
show buttons

Ah! Another HP fan! :D That comment made me so happy(: Oh, by the way, your music taste is almost perfect.
reply
a l a y n a ✌* 1 decade ago
show buttons

Haha (:
You little devil, of course not 3:)
And yesss, I will give you a ride after school!
LOVE YA TOO!
reply
Jasontiedemann 1 decade ago
show buttons

he danielle i love u haha
reply
xxcadillacphunquexx 1 decade ago
show buttons

I still love you as a friend, but I just hate the person you are when you hang with your other friend...
reply
clara * 1 decade ago
show buttons

well, you tell me what sort of format you would like - example, a format with a dashed rainbow border with pink writing which glows yellow behind the text. (: ahah <3
reply
clara * 1 decade ago
show buttons

I am :D would you like me to make you one? xox
reply
iliketoreadthesethings 1 decade ago
show buttons

lol, not suree..
reply
volleysukhi27 1 decade ago
show buttons

Thanks! ok so, i saw this format from a profile named neversaynever16 and under her faves and comments it said '' get code'' so u click that and the whole code will pop up and it says select all code and then right click the highlighted code, and then click add a quote and then there is a button that says '' source'' and click that and right clik in the text box and click paste. then u click source again to get out of it and the code will pop up with the other persons quote on it. you just backspae it and put your own quote in it. I hope thats not confusing to you. ohh and follow for follow?
reply