hariboteddy

Status:
Joined: September 27, 2012
Last Seen: 7 years
user id: 332291
Gender: F
hey everyone. i hope you enjoy my quotes please read them and fave any you really like cuz that would make my day ;) xxx

Comments to hariboteddy

Sign in to leave a comment.

angela* 8 years ago
show buttons

aw i love your pp :') ♥
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

haha thanks, it literally just describes me and im sure loads of other people x :)
reply
angela* 8 years ago
show buttons

no problem :3
mmm :')
i was gonna make a quote about that once Cx
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

I just went on your profile, oh my god your quotes are so funny :D x
reply
angela* 8 years ago
show buttons

I know xD STALKER!xD
Jokessss :3 Thankyou so much, i love you okay kind stranger c': :*
Your quotes are cool too cx ♥
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

haha yer I just thought I would look but then I just couldent stop laughing at some and faved loads then was like.... did I fave a weird amount. :P
reply
angela* 8 years ago
show buttons

Omg!xD Aw you're so nice, thankyou so much:*
NO! I've had more ;D
Thankyouuuu cx ♥
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

haha x thank you so much too, literally when I get a notification im like oohh ohh im so dam funny :D x
reply
angela* 8 years ago
show buttons

aw haha :')
hehehe :3
woah, thanks for the follow!:')
can we be friends? you're so nice :* ♥
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

yeah totally, your awesome :) x I absolutely loved your quote like *fire alarm* bi.ch move I don't want to diee x :D made me laugh so much x
reply
angela* 8 years ago
show buttons

aw! im really not though!xD you areee :*
OMFG, hahahaha :'PPPP me too c;
its not actually mine though... :/ Dx
aw im glad :') ♥
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

hahaha, don't worry I get a few of my quotes off pictures I see on the internet. :P x I have literally spent my whole evening eating and looking up les mis pics.
reply
angela* 8 years ago
show buttons

SAME! omg haha :P♥
sounds awesome :)) food is like my drug. *o*
reply
伤* 8 years ago
show buttons

lovely quotes, keep up the good work! :)
reply
ChocoTaco 8 years ago
show buttons

I like your profile picture and you seem really cool too (: I love your quotes! :D
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

thanks, i love your quotes to. :)
reply
ChocoTaco 8 years ago
show buttons

My pleasure! And thank you ^-^
reply
Fαy Στylες* 8 years ago
show buttons

Hey!Thank you so much for the follow!It means the world :) YOur quotes are fabulous btw!
reply
hariboteddy 8 years ago
show buttons

haha. thanks. i love all your quotes and the picture/video thing on your profile of the guy joggin strigt past the girl. HAHAHAHAHA sooo funny :D
reply
Fαy Στylες* 8 years ago
show buttons

Thqanx so much :) Yeah I love that too.It is soo funny.Sometimes I feel like that girl but yeaah :)
reply