jillianokelman69

Status:
Joined: June 13, 2012
Last Seen: 7 years
Birthday: October 25
user id: 308403
Gender: F
SUICIDE > BREATHING 

Comments by jillianokelman69

jillianokelman69 7 years ago to jillianokelman69
show buttons

Cause you're the only thing that keeping me alive
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

im hornier now 0.o what the actual f.uck brooo lmaoo
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

I had to say it Haha! My dumb kicked in!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

idk my friend brought it hashtag 4/20 BLAZE IT sorry ive been a huge swagfag lately
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Ah. Yeah your blurb let me off with it. I see you're hornier now.. xD Haha!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

im hornier now 0.o what the actual f.uck brooo lmaoo
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

I had to say it Haha! My dumb kicked in!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

yea cause i got in a fight with like this one guy and i hit him in the back with a metal bat......he told me to go smoke some weed and kill myself and like i was kinda casue i WAS smoking weed when he told me to lmao xD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Swagggggg.. jk.. that's not good.. haha.. What type of weed? xD Must ask!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

idk my friend brought it hashtag 4/20 BLAZE IT sorry ive been a huge swagfag lately
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Ah. Yeah your blurb let me off with it. I see you're hornier now.. xD Haha!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

im hornier now 0.o what the actual f.uck brooo lmaoo
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

I had to say it Haha! My dumb kicked in!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

haha thanks -_- jkjk i love you too, ive been alright, you?
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Just alright? :)
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

yea cause i got in a fight with like this one guy and i hit him in the back with a metal bat......he told me to go smoke some weed and kill myself and like i was kinda casue i WAS smoking weed when he told me to lmao xD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Swagggggg.. jk.. that's not good.. haha.. What type of weed? xD Must ask!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

idk my friend brought it hashtag 4/20 BLAZE IT sorry ive been a huge swagfag lately
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Ah. Yeah your blurb let me off with it. I see you're hornier now.. xD Haha!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

im hornier now 0.o what the actual f.uck brooo lmaoo
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

I had to say it Haha! My dumb kicked in!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

AYEE we haven't talked in awhile, how have you been???
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Ew.. its you...


Jk I love you :) Yeah its been too long! I am okay. Thank you. How about yourself?
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

haha thanks -_- jkjk i love you too, ive been alright, you?
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Just alright? :)
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

yea cause i got in a fight with like this one guy and i hit him in the back with a metal bat......he told me to go smoke some weed and kill myself and like i was kinda casue i WAS smoking weed when he told me to lmao xD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Swagggggg.. jk.. that's not good.. haha.. What type of weed? xD Must ask!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

idk my friend brought it hashtag 4/20 BLAZE IT sorry ive been a huge swagfag lately
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Ah. Yeah your blurb let me off with it. I see you're hornier now.. xD Haha!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

im hornier now 0.o what the actual f.uck brooo lmaoo
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

I had to say it Haha! My dumb kicked in!
reply
jillianokelman69 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

nah you anit dumb, what you said me laugh a hella lot xDD
reply
HeLivesAgain 7 years ago to HeLivesAgain
show buttons

Haha. That's good I guess xD
reply
jillianokelman69 7 years ago to Biatch
show buttons

if i did that i would get shot
reply
jillianokelman69 7 years ago to Biatch
show buttons

I know >:c
And I have homework -.-
I didn't even start it yet,
reply
jillianokelman69 7 years ago to Biatch
show buttons

Lmao thankyou xD

Ew though, it's Sunday >.>
reply
jillianokelman69 7 years ago to JakeBowden
show buttons

I see that it is :o
Happy birthday Jakey boo :3
reply
jillianokelman69 7 years ago to JakeBowden
show buttons

:o I miss you :c
reply
JakeBowden 7 years ago to JakeBowden
show buttons

I miss you too baby! it's my birthday tomorrow (:
reply
jillianokelman69 7 years ago to JakeBowden
show buttons

I see that it is :o
Happy birthday Jakey boo :3
reply
jillianokelman69 7 years ago to Kizzie29
show buttons

Hai gurl hai
reply
jillianokelman69 7 years ago to Biatch
show buttons

You're welcome all those times cx
reply
jillianokelman69 7 years ago to Biatch
show buttons

Hello :)
You're still kinda new so, uhm, welcome to witty :)
You have a really nice smile btw
reply
jillianokelman69 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

LMFAO OMFG HAHAHAHAHHHHA IM DYING XD please, explain how the are you " famous"
reply
happiest* 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

I'm with you girl ;) stop saying every girl that you have a crush on k?
reply
jillianokelman69 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

Please stop being a little creep
It not right -.- you're 18 calling 12 year old cute, like really? Go home man, you're drunk
reply
Rajsonkar 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

well ... you are jealous because im famous :)
reply
jillianokelman69 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

LMFAO OMFG HAHAHAHAHHHHA IM DYING XD please, explain how the are you " famous"
reply
happiest* 7 years ago to Rajsonkar
show buttons

I'm with you girl ;) stop saying every girl that you have a crush on k?
reply
jillianokelman69 7 years ago to Kizzie29
show buttons

Happy 1 year witty anniversary ;)
reply
jillianokelman69 7 years ago to hateandlove
show buttons

Awh thank you
You are too Hun xx
reply
jillianokelman69 7 years ago to JustAnotherWittyGuy18
show buttons

I win? Oh boy I never win so this us a big deal lmao XDD
reply