lasagnatonight

Status:
Joined: July 5, 2012
Last Seen: 3 years
user id: 314969
Gender: F

thespiderswantedmetotapdance.tumblr.com


"That's always seemed so ridiculous to me, that people want to be around someone because they're pretty. It's like picking your brekfast cereals based on color instead of taste."
-John Green, Paper Towns

hi. i'm Naomi, i'm 13, and I have no life. my friends are so amazing and such losers they're perfect. i'm obsessed with anything written by John Green, and half of my time is spent reading, or wishing I had something to read. the other half is spent playing softball or with my friends. this is probably getting boring, and you don't even care. so, yeah.


 

Comments to lasagnatonight

Sign in to leave a comment.

differentandbeautiful 6 years ago
show buttons

Hey there beautiful!
If you're dealing with
bullies,
depression,
cutting,
anxiety,
or anything else that's making you unhappy, comment on my profile and I'll help you!
Just remember, imperfections are perfect, and you are an amazing person!
Love,
differentandbeautiful
reply
lasagnatonight 7 years ago
show buttons

so im basically trying to get words to appear on my page right now...
reply
TheWayYouLookTonight 7 years ago
show buttons

I'm putting it in the burn book.. BUT THANK YOU FOR PUSHING ME ANYWAY!
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

something tells me your wi-fi is back on, but your ipod is dead
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

JUST USE THE REPLY BUTTON BRO
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

hi :D boz is sitting right beside me reading what i'm typing out loud. i'm going to kill him
reply
OWLSandSPONGEBOBequalLIFE 7 years ago
show buttons

Good ;3
No problem :p
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

XD sorry. i was tempted.
reply
envious* 7 years ago
show buttons

nice llama
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

i died a little bit LOL
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

IT'S ALL YOUR FAULT. ALL OF IT.


;)
reply
dallasrae910 7 years ago
show buttons

you're welcome.(:
reply
nevercutyourbeautiful 7 years ago
show buttons

Hello Beautiful!
If you ,
cut
have an eatting disorder
dealing with bullying
or a bully
suicidal thought
family issues
depression
or anxity.
Or even ANYTHING you wanna talk about or get off your chest
Im here for you.
thats what this account is for.
My goal in life is to save a life.
Stay Strong and Dream Big Beautiful!
reply
maggies_stories 7 years ago
show buttons

Hi, Sorry for the spam but i'm writing a new story called "So Much For Love", if you have the time to read it please do. Thank you!
reply
BreatheSavanah 7 years ago
show buttons

Yahhh . you like Breathe Carolina we should get along great haha (:
reply
JustWaiting 7 years ago
show buttons

lol =] i only like grammar because i'm good at it.
reply
Hale_Storm18 7 years ago
show buttons

No they aren't. Louis is dating Eleanor but everyone says it's fake
reply
love's a wild thing ♔* 7 years ago
show buttons

change yo picture gurlll. You ain't no piano
reply
ElmosWhoree* 7 years ago
show buttons

XD
reply
Saige112 7 years ago
show buttons

good!
reply
Saige112 7 years ago
show buttons

What a great show! amazing thx for that
reply