letsdanceinStyles

Status: Jake is cooler than me ok ok bye
Joined: May 29, 2012
Last Seen: 5 years
Birthday: July 30
user id: 303901
Location: YOUR HEART OF COURSE.
Gender: F

 







my name's spelled like Gwen but
pronounced like Bo aha that is life


Comments to letsdanceinStyles

Sign in to leave a comment.

[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

jake wtf i h8 u hows ur grl
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

omg i missed you
where were you
omg
my insta
is
whosgwen
k
follow
me
bebe
reply
charlieisnotaunicorn 7 years ago
show buttons

whoaaa gwen hOT AND AVAilable whoa try to keep those pants on
can we make pancakes tonight pls
don't ignore me
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

only after you bring the fabric dye and walk to my house
reply
hotandavailable 7 years ago
show buttons

Whoa, you're a gorgeous kitty.
reply
*nerium* 7 years ago
show buttons

Ah, it is perfection.
reply
*nerium* 7 years ago
show buttons

AH, JOHN AND SHERLOCK? Sorry, unsure excitement.
reply
brains_and_beauty 7 years ago
show buttons

look who's talkiing yourebeeyoond gorgeous and perffection !;3
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

but i dont even have dimples like you and your eyes are liike so blue and your hair unf omg stop i have a girl crush on you now omg sorry am i being awk again ok sorry
reply
brains_and_beauty 7 years ago
show buttons

loooool!! made.my day :')
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

(: stahp being perf k
reply
brains_and_beauty 7 years ago
show buttons

imm nowhere near perfect so its okay :D
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

yeah youre right. you're way beyond perfect.
reply
brains_and_beauty 7 years ago
show buttons

well thank yu :') but nooo !
reply
brains_and_beauty 7 years ago
show buttons

awee thanks you gorgeous :) youre beautiful yourselff !! :)<3
reply
ShortGirlsDoItBetter 7 years ago
show buttons

Leave me an anon message saying what ever you want!! Read my profile to learn about me! xoxo :*

http://www.yourworldoftext.com/shortgirlsdoitbetter
reply
imjustthatcool 7 years ago
show buttons

hey secret admirer. OMFG HE ACTUALLY SAID THAT THO? OMFG ASDFGHJKL; WHTA IS THIS EVEN I CANT. I DONT EVEN KNOW OMG. :( im still kind of sad about yesterday tho..
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

Yeah, he's so nice to me. <3 sorrryyy
reply
TwoKindsOfPlayer 7 years ago
show buttons

heey(: i just started a story called 'The Trip' and I was wondering if you would read it?(: thanks!
reply
imjustthatcool 7 years ago
show buttons

HEY HAIR PRODUCT
reply
charlieisnotaunicorn 7 years ago
show buttons

so I was just thinking what if there were two guys who were both guys but they actually think they're girls so both guys are guys and they both think the other person is a guy and themselves as a girl even though they're not and they're dating. are they gay or straight?
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

neither. they're aliens. so um apparently Isaiah asked me out, and I said sure? like what, I couldn't comprehend.
reply
charlieisnotaunicorn 7 years ago
show buttons

HALLELUJAH
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

what
reply
charlieisnotaunicorn 7 years ago
show buttons

hey secret lover.
guuuurl we gon walk home from skoo tomorrow k don't forget.
reply
ShortGirlsDoItBetter 7 years ago
show buttons

Honesty Hour Round 2! Ask me questions you didn't get too the first time and I will answer it 100% honest no matter how personal or strange it is on my latest quote!
reply
potayto 7 years ago
show buttons

I MISSED U TOO WE HAVE SO MUCH TO TALK ABOUT
LOOOK
AT
HARRY
HE IS
SUCH
A
PRINCESS
LOUIS
IS
SO
LUCKY DON'T
LOOK AT ME
http://25.media.tumblr.com/05122c3add710578434ca8914184edfb/tumblr_mgudv0X95p1qj1fuho1_500.png
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

LOL OMFG HARRY <33 i mISSED YOU SO MUCH OMG YOU GORG
reply
swimgurrl 7 years ago
show buttons

Jonathan
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

swaq swaq yolo btch3z!!!111
remember your obsession with that swimmer who looked kinda like a duck
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

tom daley is a diver excuze you
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

boiiii plz so wats her name huhhhh [;[;[;[;[;[;[;[;[;
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

omfg mishuuuuuuu
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

no jakkkeeeeeeeeeeee nooooooooooooooo telll meeee
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

um yez gurl dawh*snaps fingerss in a z formation*
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

um exqze u. you dont no meh plzzz. so wats her name huhuhuhuhuh [;[;[;[;[;[; AUDREY AND I MADE BRITISH PANCAKES AND WALKED AROUND PLAYING THE UKELELE AND FREESTYLING. WE'RE LIKE A COUPLE.
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

[deleted]
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

no srsly shut your nostrils. tel meh hu she iz!!!11!!1 YUH GUIZE R LYKE DA Q-TESSS
reply
lalala_haley 7 years ago
show buttons

Hey you're really pretty, and I was wondering if you could look at my latest quote? (:
reply
[deleted] 7 years ago
show buttons

come back on

double-u aich oh are ee
reply
letsdanceinStyles 7 years ago
show buttons

so i like spent 5 minutes trying to figure out what that meant. um jake yuhr girlfran is qorq omq
reply