luvmeplz

Status: just another average girl who is obsessed with witty <3
Joined: February 21, 2013
Last Seen: 6 years
user id: 350875
Gender: F

Comments Made on luvmeplz's Quotes

wishystar 6 years ago on quote #6707026
show buttons

No, it's the same with me :P
reply 0
wishystar 6 years ago on quote #6740843
show buttons

don't say things like that! no one is worthless b/tch, especially not you! think about it this way- everyone has a reason for living, everyone's beautiful in their own way, and everyone is worth knowing :) don't let life let you down... i know how it feels but don't let that feeling take over. my friends helped me through, your friends will too! :)
reply 0
Steve* 6 years ago on quote #6793068
show buttons

Lol, i saw this quote on instagram xD
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6764013
show buttons

mq
reply 0
abbiey 6 years ago on quote #6740843
show buttons

that is so not true! your a beautiful present put on this earth for a reason! you have a purpose for being here! dont think your worthless just because life gets you down! you are way to pretty to be depressed and sad! keep your chin high and say you to all that dont believe in you! i know its hard but you can do it!!!
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6740843
show buttons

thank you! ill try my best to :) i hope things will get better...
reply 0
aschuel9 6 years ago on quote #6740843
show buttons

Stay strong, life gets rough but people love you. no matter how much you think people hate you there is somebody who loves you.
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6740843
show buttons

aww thx...but i dunno how. everyone around me has someone who loves them and all my friends are getting distant...i feel so lonely and worthless.
reply 0
aschuel9 6 years ago on quote #6740843
show buttons

Once your friends lose you they'll know what they lost. If you needa talk just lemme know and I'll give you my #?
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6740843
show buttons

i live in china though...do you have a Skype? or an email? and thank you so much u just made me feel like someone cares <3
reply 0
aschuel9 6 years ago on quote #6740843
show buttons

[deleted]
luvmeplz 6 years ago on quote #6740843
show buttons

got it! thx emailing you right now :)
reply 0
aschuel9 6 years ago on quote #6740843
show buttons

Yeah:)
reply 0
chethu 6 years ago on quote #6738288
show buttons

but somebody will catch love
reply 0
BravoSierra 6 years ago on quote #6727779
show buttons

I don't understand why it matters.
reply 0
winds0ng* 6 years ago on quote #6727779
show buttons

Maybe because our own quotes are original
reply 0
chethu 6 years ago on quote #6706567
show buttons

cute
reply 0
happygirl22 6 years ago on quote #6655121
show buttons

u ok?
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6655121
show buttons

thank you to all my witty sis' who tried 2 comfort me! <3 u guys r osm!

i noe its stupid to post that quote but i was just annoyed and needed 2 blow some steam. sry!
reply 0
Chicmisspriss 6 years ago on quote #6655121
show buttons

Why r u sad and stressed?
reply 0
chethu 6 years ago on quote #6655121
show buttons

wht happened
reply 0
luvmeplz 6 years ago on quote #6650797
show buttons

someone im not gonna tell u.
reply 0
Gladerz 6 years ago on quote #6650797
show buttons

whoa, wait, so....You're "in love with him"? I just wonder who that person is....Hmmmmm?
reply 0
spottedleaf 6 years ago on quote #6650891
show buttons

No offense...but girly, you have got to get your priorities straight. I'd be lucky to even get a teddy bear.
reply 0
chethu 6 years ago on quote #6650891
show buttons

yes it is sad
reply 0
imonlyhuman* 6 years ago on quote #6650891
show buttons

thats so sad!!!!!!! :(
reply 0
winds0ng* 6 years ago on quote #6650783
show buttons

Me.
reply 0
fern26 6 years ago on quote #6645645
show buttons

Gift of the Magi.
reply 0