nbangel4906

Status:
Joined: November 30, 2008
Last Seen: 1 decade
user id: 59108


 

Comments to nbangel4906

Sign in to leave a comment.

Steve 5 years ago
show buttons

Welcome! Let me know if you need help. I made this site.
reply
oceans_away 1 decade ago
show buttons

heelloo its kutekelsey96, i made a new name because that one was just too childish hahaha , so it would be a great help if you followed me and helped to get me started on my new account! thank you :D p.s. im just sending this to all of my followers!
reply
katie7 1 decade ago
show buttons

OH EM EFF GEE ITS KT!!!!!!
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

omg i havent been on in 4ever either!! lol!! omg added ur xcase on facebook and he accepted my friends request and he doesnt even have a profile picture!!! what a jerk dont except his friend request!
reply
xonbvballstarxo 1 decade ago
show buttons

lmaoo ik! we definitely need to hang out, and i agree, science class is hell right now... i think we need to add mr b. to our hole lol
reply
xonbvballstarxo 1 decade ago
show buttons

CORRECTION: i meant to say, "peace.love.happiness." not peace.love.breathe. although, breathing is also a necessitie... whatever, i know your laughing and rolling your eyes right now, and now ur gonna laugh harder... ready?! 1...2...3.! S_M_O_R_A_N_G_E! wooh! lmfao
reply
xonbvballstarxo 1 decade ago
show buttons

heyyyy loserrrrrrr, make some new quotessss :) im tired of looking at that stupid peace.love.breath. thing, or whatever it says lmao, soooo hurry upppp! :p
reply
xonbvballstarxo 1 decade ago
show buttons

haha yesssss, we are sooo done with our cases... they should be like entered into a hole, not allowed to come out :]. he ticked me off again with that sameee person... hes got to go.
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

heyy marea!! how was the mall srry i couldnt come!! :(
reply
lalagirl4evr 1 decade ago
show buttons

i do request now!
reply
lalagirl4evr 1 decade ago
show buttons

thanx a bunch your quotest rock 2!!
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

ya i listened to it!! it was really good!!
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

omg u always talk about that song by kelly clarkson "life would suck without you" i got 2 listen 2 it!! pce!!
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

look at this girl, she looks exactly like carly in her second photo in her profile!! izzieizhawt
reply
lavaeg 1 decade ago
show buttons

ik how u feel about not knowin' y u like/love sum1...i ask myself the same thing everyday
reply
baileyboo 1 decade ago
show buttons

no problem! thanks for leaving a comment. i love all of your quotes, so awesome! i will be back for more!
reply
baileyboo 1 decade ago
show buttons

omg i love these quotes, your really awesome. i faved one
reply
softball_luver2 1 decade ago
show buttons

omg i love your quotes! theyre sooo pretty and they really apply to me. keep making them, theyre amazinggg!
reply
JoEjOnAsFrEaK_15 1 decade ago
show buttons

your really good at making quotes!
reply
xoxokayla 1 decade ago
show buttons

heyy did they cancel volleyball today??
reply