#wishicouldgetyouback*

Status: 2017 Can't come fast enough
Joined: September 18, 2011
Last Seen: 5 years
Birthday: January 5
user id: 219298
Location: In your dreams<3
Gender: F
LoveMyProfile.com - Profile Counters



always * forever
always * forever

 


FOLLOW THESE LOVELY PEOPLE:
•A
menah<3
Simply amazing, just getting to know her but she's absolutely the best!
VioletCherries
Just met her, you should go check out her quotes.!
skaterrules23
Honestly my favorite person, she's on my profile everyday & has a beautiful soul!<3 
TaintedCherry
This girl is absolutely beautiful, she's my everythigng.<3 go FOLLOW HER. Like now.

Comments to #wishicouldgetyouback*

Sign in to leave a comment.

*♥︎Lady Ave♥︎* 6 years ago
show buttons

HOLY COW GIRL WE HAVEN'T SPOKEN IN FOREVER WHAT ON EARTH HAPPENED
reply
#wishicouldgetyouback* 6 years ago
show buttons

HI HI HI OMG IM SORRY I WAS MIA
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

pretty much same. just got back from a bonfire party at one of my friend's houses :3
it was fun omfg
reply
compliments 7 years ago
show buttons

Hello, my dear! I just wanted to say that you're very beautiful. You're gorgeous, smart, kind and a very cool person! If you ever need someone to talk, I'm here for you. Don't ever doubt yourself, because you're perfect just the way you are! Stay strong and absolutely awesome! Hope you have a fantabulous day, dear! :) x
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Thank you! That means a lot coming from someone who doesn't know me that well! Have a good day(:
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

YHASSS WEEKEND :3
I haven't heard from you in a while, whats up?
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Not much. Same oleee same olee
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Yo nice eyes follow for a follow ayee
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Or nah
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Why not hahah
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

I don't know if you're worth following, honestly
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Ohh thanks
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

You're welcome. A nicer approach would he noted(:
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

I'm jay by thewayand I'm sorry
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Hello there, I'm Hannah. It's alright(:
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Well how are you and nice name haha sory but ur eyes are nice hah
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

I'm doing good, just finished my fav chick flick. Jayson? Jarrod? Haha or just Jay? Thank you, you can spell it backwards, that's probably the only nice thing. Really? Thanks. They are big that's all.
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Well yeah its short forjamie but u have nice eyesthough welcome
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Oh cool(: haha eyes are an important feature!
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Yes that's true likke (:
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

OH yes it is(:
reply
Jay* 7 years ago
show buttons

Totally haha (:
reply
fruit 7 years ago
show buttons

Hi! I'm a fruit.
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Hey. I like fruit
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

don't need to tell me, I know :/
im so glad tomorrows Friday tho woohoo
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

whoooooooooooooooo gooo weekend!
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

I hate it SO MUCH -___-
haha, i'd rather be liked for my face and or personality, not my... chest
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Life sucks..
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

i'll try ;3
one of them couldn't even wave back properly to me because he was looking there.
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Me too girl, have the time I'm like ,"no eyes up here.."
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

cute until your guy friends start being pervs -__-
they were looking at my cleavage
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Get used to it gurl
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

yeah it was fun! n__n
I don't wear dresses to school very often so it was an interesting change
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Yeah, it's cute
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

ok ok fine cx
im wearing a dress to school today omg
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Ooooooh that'll be pretty!
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

PLSSSS c:
now you're just lying to me
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

lol nah girl I don't lie.
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

I mean. nah xD
you're beautiful. and you have a nice smile
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

YOU TOO,!!!
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

nah b xD
I think you da fine one up in here
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Oh come on, you're beautiful girly!
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

I guess :P
I hope ur ready to bask in my unacctractiveness
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

GURL YOU FINE
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

yes really! no problem babe n__n
oh im about to change my profile pic now lmao
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

(: oooooo hot dam!
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

yep, im a cool cat ;3
lol you changed your profile pic!!! you're so pretty aw
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Lol not really but thanks babe
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

Aww you are perfect!
So freaking pretty and cute
Aww(:
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Oh my gosh, you're seriously too nice. Thank you. I wouldn't say I'm perfect... Ha
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

Well nobodys perfect but your close enough! Haha (:
Your status says 2017 is that the year you graduate?
Believe me once Senior year comes you wish you could go back
I graduate in a week!
Im so scared
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Awh(: yes, I'm going to be a sophomore! Wow...congrats! What do ya wanna do?
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

Going to school for Cosmetology (Beautician)
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Oh my gosh, I love makeup(:
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

yeah, I'll mainly be doing hair though.
I'll get a handful of opportunities with makeup, suck at doing makeup
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Ooh..I see! Okay you do hair, I'll do makeup
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

Is that what you want to go into?
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Haha it's one of my options!
reply
Country🌹* 7 years ago
show buttons

Your probably good at makeup
Aww you changed your pic again so Pretty
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Hehe(: I'm weird
reply
nicole🌹* 7 years ago
show buttons

*gasp* :O
I was singing the song Love is an Open Door earlier.
reply
#wishicouldgetyouback* 7 years ago
show buttons

Haha!
reply