shescrazy19

Status:
Joined: July 14, 2012
Last Seen: 9 months
user id: 317320

Comments Made on shescrazy19's Quotes

jahn79* 3 years ago on quote #7073584
show buttons

In tears. I'm checking too.
reply 0
jahn79* 3 years ago on quote #7073601
show buttons

I am glad they saved you. I saw the biggest rainbow today it was just before dusk it lasted 30 seconds. It was a hug from God. Please stay. Please be safe.
reply 1
Aggressive Butterfly * 3 years ago on quote #7073601
show buttons

Please don't give up. There are people here who love you and care for you.
reply 1
sothisislove 3 years ago on quote #7073030
show buttons

think about those who love you and care about you. i lost someone very close to me because of this. do be careful love.-sothisislove
reply 0
jahn79* 3 years ago on quote #7073148
show buttons

Because
reply 0
jahn79* 3 years ago on quote #7073114
show buttons

What is not ?
reply 0
SexyTurtle 4 years ago on quote #7072891
show buttons

26pm
reply 0
johnNING 4 years ago on quote #7072645
show buttons

bitchwhatthefaq why
reply 0
jahn79* 4 years ago on quote #7071921
show buttons

Don't worry. What? Don't worry. I was not worried until you told me not to worry. Now I have to worry. I'm okay. Why okay and not OK? Worried? Of course!!!!
reply 0
OnlyYourSuperman 4 years ago on quote #7071505
show buttons

You're not my wonder woman. Your just some girl that broke my heart. If you wanted to be with me you would. No excuses. You broke my heart and if you don't want to fix it. If you don't want me in your life then that's something youve chosen not me. So save all the other bullshit for him. Your Prince charming.
reply 0
unique7 8 years ago on quote #6692540
show buttons

what song is that?
reply 0
shescrazy19 8 years ago on quote #6692540
show buttons

Say Ok By Vanessa Hudgens(:
reply 0
Taz98 8 years ago on quote #6634373
show buttons

ik how hard it is to have someone you love in the military, my dads in the military and it sucks, it gets easier in some ways, you always gonna worry, your always gonna be afraid but each time they leave gets a little easierm you stop thinking about them leaving but more about what your gonna do when they come back. you just can never let yourself think what if the dont come back? cuz thats when its the hardest. count down days, not months, and know that being apart is gonna make being together that much more special. and if you ever need to talk im here :)
reply 0
shescrazy19 8 years ago on quote #6634373
show buttons

Awe. Thanks.! But shes really is wanting to do it and i mean i dont want to stop her from what she wants to do ; but thats all i can think about . What if she doesnt come back ? What if she forgets everything ; all of our memories . Just anything and everything could go wrong .
reply 0
Taz98 8 years ago on quote #6634373
show buttons

i promise you, while shes over there, she needs someone to fight for, someone to remind her that no matter what happens over there, some one here loves here, cant wait for her to come home. dont think about the what ifs, those are the worst. they get scary. just think about when she gets back, how much more meaningful being together will be. one thing military familes have is a bond. your all worried, you all cry at night, you all cant wait, and that might seem like its the worst thing about military familes but its the best. knowing the person across the hall feels the same way. my situations kinda unique cuz im in the middle of a custody fight with my parents but right now im living with my dad and his familes pretty nice but point is, even though i dont know them all that much they know what it feels like to be worrying about him so thats kinda how we bonded i promise nothing will go wrong. i pinki promise that, it gets hard, no doubt but just rember she WILL come back.
reply 0
shescrazy19 8 years ago on quote #6634373
show buttons

Yeah thats what she says. I keep telling her why fight someone elses battle when shed be putting her life at risk. She just says she'll be fighting for me. Id rather her be fighting for me here, with me. But she wants to go wherever and do it. Its just a thought that shes really thinking about. And you never know though.! Anything could happen.
reply 0
Taz98 8 years ago on quote #6634373
show buttons

ik it seems like they dont care, that they dont love you if they have no problem leaveing you, but its what they want to do, shes gonna be thinking about you. wondering, wishing she was with you, its hard ik, but this might sound harsh but you just gotta get over it i dont mean that in a mean way but but do thats really what i do. you forget about it, try to move on like there not a part of your life and when you can talk to them its the best feeling in the world ik it sounds insensitive, it probly is, i have issues with certain things like that but thats justhow i deal
reply 0
Ellie_G 8 years ago on quote #6431680
show buttons

Your username is shescrazy19 soooo you probably are already crazy......lol jk ;)
reply 0
twinklestar10 8 years ago on quote #6252295
show buttons

How do u change the background colour on a quote?? Please tell me! x
reply 0
LoveBug1996 8 years ago on quote #6209764
show buttons

Love this. :) Hey, we should talk sometime.
reply 0
kirstenr97 8 years ago on quote #6124148
show buttons

I love brad paisly <3 but none of my friends know who he is :(
reply 0
WasBlindButNowISee 8 years ago on quote #6092809
show buttons

do you have a skype?
reply 0
shescrazy19 8 years ago on quote #6061507
show buttons

Thankie Love(:
reply 0
heaven_is_here 8 years ago on quote #6061507
show buttons

This is adorable! It just shows that straight and gay couples are just the same in how they love each other. I hope you have a great relationship. Have a great day!
reply 0
shescrazy19 8 years ago on quote #6061507
show buttons

I Ment To Put Spiderman >.< Lol
reply 0