stickerlesshobo

Status: Wow I haven't been on here in forever! So different!:)
Joined: October 5, 2011
Last Seen: 9 years
Birthday: June 3
user id: 223919
Gender: F

Comments to stickerlesshobo

Sign in to leave a comment.

UnicornHipster 9 years ago
show buttons

ur profile pic is super cool!
reply
Peacock17* 9 years ago
show buttons

Hello, I just wanted to notify you that I’m retiring from this account and getting a new one… The user name is Beautifully_Betrayed if you would like to continue following me.
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

hey.
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

hehe, not me! I'm trying to teach Mason how to use this... OH BOY.
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

what's shakin' bacon!
reply
iliketoreadthesethings 9 years ago
show buttons

Hahaha, at first i thought that said "pikachu to you !"
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

cuz then I will be stickerless...
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

no!
reply
zubair 9 years ago
show buttons

congrats on ur 100th quotes........hope u make it to mary more milestones:)))
reply
Samantha1116 9 years ago
show buttons

BEAUTIFUL PERSON AWARD! Once you have been given this award, you are supposed to paste it in the ask of 8 people who deserve it. If you break the chain nothing will happen, but it’s always sweet to know that someone thinks you’re beautiful inside and out. I love you, don't forget to love yourself too, beautiful, please smile :) ♥
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

hmm....that sounds good! I think..! (:
reply
hobowithasticker 9 years ago
show buttons

hahahaha(L Okay...well... Idk when we would go over there...who knows. with track and everything. Sorry the thing is so late!
reply
Mason 9 years ago
show buttons

thanks :) shes gonna be mine for a long time
reply
randi* 9 years ago
show buttons

BEAUTIFUL PERSON AWARD! Once you have been given this award, you are supposed to paste it in the ask of 8 people who deserve it. If you break the chain nothing will happen, but it’s always sweet to know that someone thinks you’re beautiful inside and out. I love you,don't forget to love yourself too, beautiful, please smile :) ♥
reply
Mason 9 years ago
show buttons

haha, thanks :D
she's finnally my girlfriend
reply
coltnbenson 9 years ago
show buttons

ICU
reply
poeticdreamer 9 years ago
show buttons

thanks for following :3
reply
wittyunicorn 9 years ago
show buttons

You're welcome;D
reply
iliketoreadthesethings 9 years ago
show buttons

Shame Katie, lol
reply
coltnbenson 9 years ago
show buttons

Hey Shaniqua
reply