toothymonster

Status:
Joined: August 17, 2010
Last Seen: 9 years
user id: 121135
Status: ONE DIRECTION INFECTION♥.
Hi everybody ♥ welcome to my profile!

about me: 14 year old girl from mexico, my name is daniela :)
A proud Directioner, Belieber, Little Monster ♥


Tiny Hand With Yellow Heart The Infamous Middle Finger

Quote Comments by toothymonster

toothymonster 9 years ago on quote #5951032
show buttons

terrrrrrence1d :)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5830934
show buttons

I had a shower with Niall because I was high..HAHAHAHAHAAHAHAHA
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5823094
show buttons

he's a dick...dont listen to him, im pretty sure you are GORGEOUS♥! and you deserve a boy who makes you feel beautiful everyday and who truly loves you:) but please dont get sad for that idiot, hes not worth it
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5786347
show buttons

being a directioner doesnt mean knowing every single thing about them, i became a directioner this 2012 and yeah, maybe i wasnt there when they were n the x factor, and i think those times were incredible for the boys but well, i love these guys to death, and just because i became one this year doesnt mean im a directionator or something like that, because i love them TO DEATH ♥ i just dont have words to describe what i feel about them, honestly. and i became a proud directioner♥ kay thats all i have to say
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5694444
show buttons

hey you, DONT DO THAT! just stop caring about what stupid btches say about and start thinking about ALL those people who love you, you are SO special, you dont have any idea, but if you do that, just think about the things you didnt do, and about the people who's gonna get hurt, c'mon!! you are YOUNG! and you are so fcking special!!
please, dont kill yourself, do it for your family, friends, for the people who loves you, including us, your witty sisters, please if you need to talk or something, here i am for you xx..but DONT DO THAT
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5686241
show buttons

no, no, YOU sorry..Liam is sooooooooooooooooooooooooo cute♥
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5684746
show buttons

daaaanieeellaaa:)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5676007
show buttons

im here for you:)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5674850
show buttons

im happy for him♥, that girl is sooo lucky
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5662591
show buttons

i wish that i could have this moment for life...♥
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5648086
show buttons

"Me: Girl, stop singing What Makes You Beautiful. You're not even a Directioner"
so so so true...!!! HAHA xD...story of my life ♥
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #2001051
show buttons

i dont get it
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5600395
show buttons

story of all my life! i just cant stand this, is stressful! i hate feeling like that, believe me, youre not alone
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5598799
show buttons

you say that because you dont know me
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5584787
show buttons

i know:( ..never say never;)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5561780
show buttons

here i ammm! i am that one;D! lol, just follow on twitter im xxtoothy13xx and we can talk whenever you want:)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5575048
show buttons

danielaa:)
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5565535
show buttons

BLUE CHORIZO HAHA
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5561857
show buttons

you know what's funny? that i just feel the same like you. and it sucks, really, but you're not alone
reply 0
toothymonster 1 decade ago on quote #5561637
show buttons

i dreamed about them too once!! omgg:D and i talked to them and they were sooo cool ♥
reply 0