tytytyler

Status:
Joined: September 3, 2011
Last Seen: 9 years
user id: 215278

hey yall(: i'm tyler. i'm sixteeeen. born and raised in the sweet south.  i play basketball and i'm a cheerleader. i love driving. fanta is my obsession. summer is my love. anything else? don't be afraid to ask (:

Comments to tytytyler

Sign in to leave a comment.

hobowithasticker 9 years ago
show buttons

you are gorgeous!
reply
xobballxo 9 years ago
show buttons

thats funny, thats my crushes name(-:
reply
carebear123 9 years ago
show buttons

thankks for the name(:
reply
LoveandTennis 9 years ago
show buttons

thanks! and you are so pretty!!(:
reply
sweetascupcakes_souraslemons 9 years ago
show buttons

thank youu!(:

btw youre wicked pretty!!
reply
Ellmo 9 years ago
show buttons

Aw thanks so r u.. I don't agree that I'm pretty but that's ok(:
reply
SmileyRyleigh 9 years ago
show buttons

awh well thank you!
reply
Ashrox34 9 years ago
show buttons

You're really pretty, even though you dint know me(:
reply
basketball24 9 years ago
show buttons

hehe eric thank for commenting! and aahh ikr my favorite christmas song(: and aww thank you♄
reply
livsbestfriendryan 9 years ago
show buttons

your eyes. omg stunning
reply
AlyssaLovesYou 9 years ago
show buttons

My ex. -__- hahaha.
Thank youu. Lol.
You're beautiful (:
reply
paramoreforever 9 years ago
show buttons

Thanks:)
reply
MaggiieBear 9 years ago
show buttons

Your gorgeous ! !
reply
CarterCruden 9 years ago
show buttons

Thanks (: so your from Usa ?
reply
Andreaxoxo 9 years ago
show buttons

youre soo pretty !
reply
hlips98 9 years ago
show buttons

You're so pretty(: I love your eyes
reply
brooklynschlangen07 9 years ago
show buttons

thanks haha i dont like my name, wanna trade?
reply
missycow2 9 years ago
show buttons

Sierra :)
reply
Meowcat 9 years ago
show buttons

Thanks for the comment! Oh and you are superrrr gorgeouss! No lie!
reply
[deleted] 9 years ago
show buttons

brian(:
reply