iLL-Legal AlienšŸ‘½*

Status: Some people need to open their small minds instead of their big mouths.
Joined: June 17, 2013
Last Seen: 4 years
user id: 363430
Location: Woke City
Gender: M
 
 photo musicismydrug_zps516f8ef8.jpg

My names Chris :]

All the poems are mine ; I write them all.
The funny quotes I find funny
I post.
I do take requests, want a poem written or want me to write about something? Kik me.

KIK:  Ask.
I'll always respond.

Football /Basketball & College Life 

"I've been through hell & back ; I felt the Devil attack. I've been down the wrong path ; I came back around & now I'm back on track."




 

Comments to iLL-Legal AlienšŸ‘½*

Sign in to leave a comment.

Rachel* 5 years ago
show buttons

Thank you so much! :D
reply
_Jannette 5 years ago
show buttons

You're welcome, Chris.
Yes, ofc. That's the kind of infatuation we all want. Actions do speak louder than words.
Geez, that sounds like a constant struggle. Relationships like that can be mentally exhausting ugh. But I hope you're better.
reply
_Jannette 5 years ago
show buttons

I'm so sorry about that. Man, you literally did everything for her. But she seems kinda clingy tbh. I hope things get better and you're able to find your queen someday.
I mean, how could I not? You're laid back and super sweet and nice and you're one of my favorite writers on here honestly.
reply
1mrsseguin9 5 years ago
show buttons

Chrissss, I miss talking to you every day. You still remember me right? Kik me!! (My kik is americanidiot19 if you don't remember it)
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 5 years ago
show buttons

I havent been on in forever lol but I think im back,
reply
1mrsseguin9 5 years ago
show buttons

Yay! Haha welcome back (:
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 5 years ago
show buttons

Lol thanks for welcoming me back :)
reply
1mrsseguin9 5 years ago
show buttons

Haha no problem, I missed your quotes so I'm glad you're back :p
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 5 years ago
show buttons

Haha youre the second person to tell me that :) thanks
reply
1mrsseguin9 5 years ago
show buttons

Haha of course (:
reply
Elementpurple13* 6 years ago
show buttons

Hello fellow witan.
reply
1mrsseguin9 6 years ago
show buttons

[deleted]
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Yeah but I always update it in my bio. Its _wokechris
reply
fungirl 6 years ago
show buttons

hahah thats my brother. we went to the store at the mall...lmao
reply
伤* 6 years ago
show buttons

nice quotes.
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Thanks :]
reply
Worthless* 6 years ago
show buttons

I freaking love your quotes. ;~;
OH, I WASNT FOLLOWING YOU THIS WHOLE TIME? MY BAD, DUDE.
//Follows
reply
fungirl 6 years ago
show buttons

heyyy
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Sorry for late reply. whats up?:]
reply
šŸŽ€AnnašŸŽ€* 6 years ago
show buttons

Thanks for favoriting a lot of my pictures on Instagram haha:)
reply
angela* 6 years ago
show buttons

Hello:)
i love your quotesā™„
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Hi :]
And thank you so much!
reply
angela* 6 years ago
show buttons

How're you?c:
no problem,haha.
you should be a poet:') ;D
reply
* Sabaism * 6 years ago
show buttons

Baby, will you suck me off for me?
I've tried to do it myself but I just fail
Please oh please.
I'll even give you a nice creamy treat c;
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

I''m hoping this was a dare, if not ; I don't appreciate that comment. Thanks.
reply
* Sabaism * 6 years ago
show buttons

I'm so sorry, mate.
It was. I'm not supposed to tell you, but it was.
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Thanks for being honest.
reply
* Sabaism * 6 years ago
show buttons

Of course, sorry for any uncomfortableness.
reply
*silvergirl* 6 years ago
show buttons

Hey
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Sup :]
reply
iamveryWITTY 6 years ago
show buttons

You should have way more followers ._.
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Lol thanks :] I appreciate that,
reply
xsomegirlx 6 years ago
show buttons

heey. how come you havnt been on kik?
reply
axmariex2013x 6 years ago
show buttons

I seen you had an instagram, and I wanted to follow you, but I can't find you to follow you.. :(
reply
epictacos 6 years ago
show buttons

hey there c:
I haven't talked to you in while.
How are you? :)
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Hey :] im good, just busy haha wby? And sorry for the late reply. I don't come on as oftn anymore
reply
epictacos 6 years ago
show buttons

I'm glad to hear you're doing well :)
I'm alright. Just tired; I haven't been able sleep for a while now .-.
Well come on more often then, mister :p
&& I still haven't gotten that bacon you promised me xP hahah
reply
FlawedPerfectly 6 years ago
show buttons

Hey :]
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Hey :] sorry didn't see this til now.
reply
FlawedPerfectly 6 years ago
show buttons

I didn't see this now and now I feel bad >,< Haha how are you?:]
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

haha its all good :] im alright, busy. and you? Oh I have kik if you ever wanna talk. I don't get on here much anymore. my kiks in my bio :]
reply
Melrose* 6 years ago
show buttons

WRITE ME A POEM OR I DONT FORGIVE YOU
reply
iLL-Legal AlienšŸ‘½* 6 years ago
show buttons

Lmaooo... x)
Any kind?
reply
Melrose* 6 years ago
show buttons

doesnt matter :p
reply