xsanaa26x

Status:
Joined: February 6, 2009
Last Seen: 8 years
user id: 66351
Hey Everyone !

I'm too lazy to sit and do a layout or type any crap in here. Eat it.

Comments to xsanaa26x

Sign in to leave a comment.

Steve 5 years ago
show buttons

Welcome! Let me know if you need help. I made this site.
reply
chocomickey14 9 years ago
show buttons

I know. But if you hate comment makes them feel bad and my comment defending them will make them happy again I will
reply
amillionsecretsx3 9 years ago
show buttons

you did not say that. that's just your opinion. millions of girls love them.
reply
chocomickey14 9 years ago
show buttons

I just wanna say Liam Freakin Payne is freakin. Awesome and I am so excited he has a new kidney and witty is supposed to be what's on your mind and that was what was on her mind so I think it perfectly appropriate and I also think you need to shut up
reply
amillionsecretsx3 9 years ago
show buttons

appropriate? hmm. i'm just making a quote about something i'm happy about if that's alright with you. it's pretty freakin inspirational. you did not have to comment on it love.
reply
ImRightHere 9 years ago
show buttons

You are beautiful
reply
Jasmine112 9 years ago
show buttons

Harry xo
reply
xoxiloveyouxoxx 9 years ago
show buttons

thanks for the feedback on my quote(:
reply
MyWittyProfile 9 years ago
show buttons

Nope! 1D
reply
MyWittyProfile 9 years ago
show buttons

One Direction. YOU MUST KNOW!<3
reply
mrsbieberr06 9 years ago
show buttons

but the only reason they try to be fake is because people tell them they aren't good enough so they try to be something else.
reply
greendaygal 9 years ago
show buttons

:). ahah thanks, i mean like how could someone not like Green Day & Blink? andd i also play lacrosse:))
reply
MaggiieBear 9 years ago
show buttons

Hey pretty person , I'm doing a Witty Awards of 2011 . Check out my quotes on that & comment on my page for possible nominees in each catorgory ! Please ,, I would be so excited if you could spread the word ! !
reply
Novsweetie97 9 years ago
show buttons

alright w.e
reply
Novsweetie97 9 years ago
show buttons

Hahaha well it iss..
reply
Novsweetie97 9 years ago
show buttons

Yeahhhh haha it is a sport
reply
xNeonCookiiex 1 decade ago
show buttons

Heey, are you a Muslim, I am! Comment back on profile if you are, or not? ;D
reply
xojustsmilexo 1 decade ago
show buttons

Well it said fave the quote if u lied... So u shouldnt of faved it if ur all confident n stuff
reply
kattana12 1 decade ago
show buttons

it's a joke.. lmfao
reply
_danielle049 1 decade ago
show buttons

Braden..
Cool name! :)
reply