Funny Quote #2901536
all quotes · funny ·

That awkward moment when may 21 comes and the world doesn't

That awkward moment
when may 21 comes and the world doesn't end..

15 Comments

Eliizabethhhxx 1 decade ago
show buttons

the funny thing is, i never said the world was gonna end.. i was implying its not since everyone said it was going to happen.
reply 0
xoxolyssiexoxo 1 decade ago
show buttons

okay iagree with ale0122 BECAUSE THE WORLD WILL NOT END!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IN AUSTRAILIA THEY'RE LIVING AND ITS SUNDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AT 6:01 IM GONNA LAUGH MY OFF CAUSE THE WORLD WILL BE PERFECTLY FINE BECAUSE YOU CANT PREDICT WHEN THE WORLD WILL END!!!!
reply 0
xobiebesxo 1 decade ago
show buttons

its supposed to end at 6 oclock
reply 0
xxXLoveMeHateMeXxx 1 decade ago
show buttons

isnt it dec. 21 2012?
reply 0
ilovetravislee 1 decade ago
show buttons

its may twenty first but nothing suposed to happen till six ekkk! i'm scared!
reply 0
iansomerhalder523 1 decade ago
show buttons

wow theres 521 faves and the quote it about 5.21.11 weirdd!
reply 0
simplyme42 1 decade ago
show buttons

nope. it didnt.
reply 0
laurabear145 1 decade ago
show buttons

alright Australia!
reply 0
taylorfoley 1 decade ago
show buttons

lol this is so retarded you dont need ur fingers crossed cause its not going to happen this is so stupid
reply 0
ALH98 1 decade ago
show buttons

it wont happen fingers crossed;)
reply 0
zman223 1 decade ago
show buttons

its actually supposed to happen at 6 pm
reply 0
advicecomesfromwisenotb1tchs 1 decade ago
show buttons

hahahah ohh how i love australia<33
reply 0
[deleted] 1 decade ago
show buttons

Im in Australia and the World hasn't ended cuz it's May 21st
reply 0
Chloaaay17 1 decade ago
show buttons

may 21st is my friends birthdayy, and hahaha wtf happpened to 2012... did they get bored and just decided thats taking too long so lets switch it? like cmon people(:
reply 0
iwuvyou4eva 1 decade ago
show buttons

may 21 is my momma's birthday :P haha
reply 0

808 Wittians like this

hangtheeDJfionaaaxoKaylarossi32x0purplebabe0xcrystalkitty231kenzy14cheymonkey1997juicyyy143danikk0516justfelloutofloveabcdefghiChristianBeadlesx33MollyReed11believegirlxx28lizzypierceeverythingpurple123

Eliizabethhhxx

posted May 20, 2011 at 2:50pm UTC tagged with funny

more quotes by Eliizabethhhxx

related quotes