Surveys Quote #5365554
all quotes · surveys ·

Remember any of these Movies? Pixel Perfect My Date with the

Remember any of these 

Movies?
 

Pixel Perfect

My Date with the President's Daughter

Luck of the Irish

Motorcrossed

Zenon movies

Kim Possible: A sitch in Time

Jump In
 
Read it and Weep

The Lizzy McGuire Movie

Halloween Town

The Color of Friendship

Back to the Future

Life is Ruff

Even Steven's Movie

Model Behavior

Gotta Kick it Up

Cadet Kelly

Air Bud

Right on Track

RIP Girls

Double Teamed

Quints

Tiger Cruise







 -meg1398





comment if i missed any

155 Comments

ashley_ox 9 years ago
show buttons

Smart House! and Eddie's Million Dollar Cookoff...I loved that movie so much, idk why haha.
reply 0
imabelieber123 1 decade ago
show buttons

Hahahha my date with the presidents daughter was the best!!! I luv them all though!!!
reply 0
GleekyChic 1 decade ago
show buttons

EDDIE'S MILLION DOLLAR COOKOFF!! :)
reply 0
cxsoccerchick 1 decade ago
show buttons

PHANTOM OF THE MEGAPLEX <3
ALL THE HALLOWEENTOWN MOVIES
reply 0
xomichelaxo 1 decade ago
show buttons

stuck in the suburbs
reply 0
_Kathleen_ 1 decade ago
show buttons

Pixel Perfect made me cry.
reply 0
Directioninfectionx3 1 decade ago
show buttons

Best movies of all time. I love all of them.
reply 0
ilynatty143 1 decade ago
show buttons

evry single one!!! lol the zenon movies!! seems like so long ago
reply 0
[deleted] 1 decade ago
show buttons

my date with the president's daughter had the best theme song in the world!
reply 0
maxxvolume13 1 decade ago
show buttons

Hi Meggie nice job on the top quote :3
reply 0
ineedyou_xo 1 decade ago
show buttons

i remember all of them!
reply 0
fullofsecrets66 1 decade ago
show buttons

everyonee go read lose_yourselfx's story about ONE DIRECTION! soooo goood
reply 0
Dwagz 1 decade ago
show buttons

deng meg. nice job on this quote! U got lots of favs. Congratz. btw I <3 it.
reply 0
ninixoxo1234 1 decade ago
show buttons

v.v Smh
reply 0
kateli325 1 decade ago
show buttons

pixel perfect&hearts; hocus pocus ;b
reply 0
meg1398 1 decade ago
show buttons

haha thanks masher33
reply 0
masher33 1 decade ago
show buttons

shush with jocked quotes GOOD LORD
reply 0
lovelife17 1 decade ago
show buttons

Lovelovelove them all ♥
reply 0
massachusetts 1 decade ago
show buttons

omg and does anyone remember the boy and sister and dad who lived in a house that could talk lol idk what its called
reply 0
massachusetts 1 decade ago
show buttons

def gonna watch My Date with the President's Daughter now
reply 0

1409 Wittians like this

live_love_softball22LifelessSoulchubbiexbubbleznoah234missym143meg1398TuckersGirlhcbookHaley_PBianca500karebear132strawberrisheriwhenxbothxourxcarsxcollideJuniorMint801SavannahSabotagelovetorixoxo

meg1398

posted March 18, 2012 at 10:08pm UTC tagged with surveys

more quotes by meg1398

related quotes