Funny Quote #6471897
all quotes · funny ·

This girl in my class, shes chinese, she has this tattoo on the


This girl in my class,
shes chinese,

she has this tattoo on the back of her neck.
That says,

'MADE IN CHINA'.
i thought it was pretty awesome.


28 Comments

Chloe149 8 years ago
show buttons

Need that :)
reply 0
ShortGirlsDoItBetter 8 years ago
show buttons

AHH I KNOW A GUY WHO HAS THIS
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

its so cool! omg
reply 0
Meowcat 8 years ago
show buttons

I could get a "Made in the USA" tattoo........except I don't like tattoos :/
reply 0
SilverTiger_ 8 years ago
show buttons

haha, that's awesome(':
i'm english, so i should get one that says 'made in the uk' or something, lol (:
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

I know, :(
reply 0
SilverTiger_ 8 years ago
show buttons

but i dont like needles... or most tattoos... that probably wouldn't work, ahaha
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

Same :/
reply 0
Georgia* 8 years ago
show buttons

If i was Chinese, i Would Deffo Do that!
Thats Amazballs!
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

I know same :O
reply 0
lilmisslittle 8 years ago
show buttons

oh my goodness
reply 0
LONERFORLIFEEE 8 years ago
show buttons

greatest thing evaaa
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

I know :')
reply 0
①ⒹⒻⒶⓃ ⒾⓈ ⓂⓎ ⒷⒻⒻ❣ღ* 8 years ago
show buttons

OMG SHUT UP ARE YOU LEGIT
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

She does, I promise.
reply 0
①ⒹⒻⒶⓃ ⒾⓈ ⓂⓎ ⒷⒻⒻ❣ღ* 8 years ago
show buttons

that is the most epic thing ever HAHAHA!
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

I know!
reply 0
kayleighxo6 8 years ago
show buttons

no she didnt
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

Yes she did. I'm sorry, do you know her?
reply 0
24601* 8 years ago
show buttons

Omergerd.
reply 0
InOneMoment 8 years ago
show buttons

that's hilarious!
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

I know xD, I love it. It's so cool. :3
reply 0
.* 8 years ago
show buttons

Gok wan has that tattoo too ^8^
reply 0
LauzHeys 8 years ago
show buttons

I was gonna say that (:
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

o.o..is he even chinese.
reply 0
Damaged 8 years ago
show buttons

he's half. his dad's full chinese. i think his mom's white.
reply 0
mcorbett105 8 years ago
show buttons

hahahahahaahaha, my math teacher last year was from China, and she had a tattoo saying "made in China" on her neck. lol. i thought it was funny too.(:
reply 0
Cheesie7895 8 years ago
show buttons

its well cool! i want one..but im not chinese..:(
reply 0

983 Wittians like this

ShouldISmileHPCerawesomenessandahalf1DWouldyouseemeEmilycullenAngelwithaSecret*blackandyellowwGigiSaysHiCalibri (Body) *kittykattyswonderlandjustanaverageteenagegirlKizzie29releasechloefpzfibomidgetJustMeh