xxkbprulz48xx

Status:
Joined: September 13, 2009
Last Seen: 9 years
user id: 89055
Hey! It's Kassi(: so I'm your average girl. I play volleyball and I love sports<3

So let's see.. I play piano... and I love music! I love Simple Plan, Chistina Perri, Adele, and like everything except most country...(I am in love with Veronica Ballestrini)
 
My friends mean everything to me. Sometimes I'm not sure who my real friends are, but I get over it.  I'm fine being by myself.  Jockers, well it's annoying, but im not gonna bitch about it. Just stop it's rude.

 

Comments to xxkbprulz48xx

Sign in to leave a comment.

Steve 8 years ago
show buttons

Welcome! Let me know if you need help. I made this site.
reply
sayheyilyx 1 decade ago
show buttons

Heey you said you wanted to read what I've written of "In Your Arms" and I just wanted to let you know that the preface has been posted. Just a reminder, it's an unfinished story and will stay unfinished,, eh, got bored with it. But some people wanted to read what I DID write so yeah! Thanks!
reply
hannahbella 1 decade ago
show buttons

seventeen days!! (:
reply
hannahbella 1 decade ago
show buttons

you are my birthday twin. :)
we have twenty days left!
<333
reply
torikins28 1 decade ago
show buttons

yay(((:
I've written the next chapter but i think ill post it tmwr.....
reply
torikins28 1 decade ago
show buttons

thanks for following!!!(: do u like my story..?
reply
WhyHarryPotterIsBetterThanTwilight 1 decade ago
show buttons

Haha, thank you for all the faves! It makes me smile when I come online and there are like 293 notifications and I'm like OH DAMN. WOW. c:
reply
WhyHarryPotterIsBetterThanTwilight 1 decade ago
show buttons

Thank you for following me! I'm following you back. c: Make sure you check out my other accounts, sayheyilyx and WhyTwilightSucks. :D
reply
xoxolover 1 decade ago
show buttons

you're mad that i quit right?! :D well if you wanna continue to read my stories, you can visit me at my new account AverageGirl_x (i had to quit on this one because of my mom)
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

hahah okay (:
reply
dancechick3 1 decade ago
show buttons

I was soo mad!!! Soo..whats up?!
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

haha awh okay goood. but i won't be starting it for a whilee. (:
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

awwwh haha you fell out of your chair?!?! but yea i couldn't leave it at a sad ending!(: but i hope you read my next series "the darkest hour" (:
reply
meaganx3 1 decade ago
show buttons

aww thats too badd. i love his music and i think hes smokkinn hott:) hahaha
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

haha awwwhh i'm sorry. but yeaa. haha betcha didn't see that coming?
reply
meaganx3 1 decade ago
show buttons

ahahaa it a lyric to his songg. lmao:) and you hate him because...?
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

hahaha i saw it yesterday and i loveeedddd itttt!!!!
reply
meaganx3 1 decade ago
show buttons

YOU DONT LIKE HIMMM!? WHY NOTT?!i love him, and a minute with him is worth more than a thousand days without his lovee
reply
xohotpinkx6 1 decade ago
show buttons

haha i want to see it soo baadd!! i'm SOO EXCITED!
reply
meaganx3 1 decade ago
show buttons

aha i know i will never marry him, but a girl can dream :) lmao but y do u say it will suck?
reply